هجدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی‌ تیم‌های منچستریونایتد،‌ منچسترسیتی و لیورپول پیگیری شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس امشب (جمعه) با برگزاری هشت دیدار همزمان پیگیری شد که در آنها دو تیم شهر منچستر و قرمزپوشان مرسی‌ساید به برتری رسیدند.

در ورزشگاه اولدترافورد،‌ تیم فوتبال منچستریونایتد با نتیجه ۳ بر یک از سد تاتنهام گذشت که در این بازی وین رونی دو بار در دقایق ۲۳ و ۳۶ و روبین فن‌پرسی در دقیقه ۵۳ برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.  پایس سیسه هم در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی تنها گل نیوکاسل را به ثمر رساند. من‌یونایتد با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت کرد.

همشهری شیاطین سرخ،‌ منچسترسیتی هم امشب میهمان خود وست‌برومویچ را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد که در این دیدار فرناندو در دقیقه ۸، یحیی توره در دقیقه ۱۳ از روی نقطه پنالتی و داوید سیلوا در دقیقه ۳۴ گلزنی کردن. تنها گل وست‌برومویچ را هم براون ایدیه در دقیقه ۸۶ زد. منچسترسیتی با این برد ۴۲ امتیازی شد و فاصله خود را با چلسی صدر جدولی به سه امتیاز کاهش داد.

امشب همچنین لیورپول در خانه برنلی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید که تک گل این بازی را رحیم استرلینگ در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند. لیورپول با سه امتیازی این بازی ۲۵ امتیازی شد و در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفت.

نتایج پنج بازی دیگر امشب به شرح زیر است:

کریستال پالاس یک - ساوتهمپتون ۳ اورتون صفر – استوک سیتی یک لسترسیتی یک - تاتنهام ۲ ساندرلند یک - هال سیتی ۳ سوانزی یک - استون ویلا صفر

هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس، امشب با برگزاری یک بازی از ساعت ۲۱ به وقت تهران به پایان می‌رسد که در آن آرسنال میزبان کوئینز پارک رنجرز است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی با ۴۵ امتیاز صدرنشین است،‌ منچسترسیتی با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و منچستریونایتد ۳۵ امتیازی جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.