لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود و این در حالی است که خسرو حیدری در لیست ۲۳ نفری حضور داشته و پژمان منتظری احتمالا به عنوان همراه با این تیم به استرالیا برود.

به گزارش ایسنا، لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت‌های آسیا امشب اعلام خواهد شد و این درحالی است که نام خسرو حیدری در آن قرار دارد. پیش از این کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌اش عنوان کرده بود که ممکن است این بازیکن به خاطر آسیب دیدگی در لیست نهایی تیم برای سفر به استرالیا حضور نداشته باشد.

همچنین پژمان منتظری که به خاطر آسیب دیدگی شدید از ناحیه کشاله ران نمی‌تواند تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کند نامش در لیست ۲۳ نفره قرار ندارد اما ممکن است این بازیکن به مانند هاشم بیگ‌زاده که پیش از جام جهانی مصدوم بود اما به برزیل رفت، همراه تیم ملی به استرالیا سفر کند که در این صورت کی‌روش لیست ۲۴ نفره‌ای را اعلام خواهد کرد.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی باید بعدازظهر فردا خودشان را به کادر فنی معرفی کنند و این تیم قرار است دوشنبه شب عازم سیدنی استرالیا شود.

با توجه به لغو بازی تدارکاتی یکشنبه مقابل فلسطین و پیشنهاد فدراسیون برای بازی تدارکاتی میان تیم های ملی بزرگسالان و امید احتمال برگزاری این مسابقه با دعوت شدن چند بازیکن به تیم امید قوت گرفته است. انجام این مسابقه منوط به نظر نهایی کارلوس کی‌روش است و کادر فنی تیم امید با برگزاری این موافقت کرده است.

بازی با فلسطین هم در حالی لغو شد که فدراسیون ایران پیشنهاداتی را از کویت و ازبکستان برای بازی تدارکاتی در امارات داشت که چون مسئولان تیم ملی می‌خواستند بازی تدارکاتی این هفته حتما در تهران برگزار شود به آن پیشنهادها پاسخ رد دادند. ازبکستان که حاضر بود هزینه های اقامت تیم ایران در دوبی را هم بدهد سه شنبه این هفته در امارات با عراق روبرو خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.