مدیرعامل استقلال ضمن خودداری از توضیح درباره وضعیت نقل و انتقالات باشگاهش گفت: مسائل نقل و انتقالات تیمش هفته آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت غلامحسین مظلومی گفت: امروز روز فراموش نشدنی بود چرا که ما یک بزرگ فوتبال‌مان را از دست دادیم. متاسفانه آقای مظلومی خیلی زود از جمع ما رفت و خدمات ارزنده ایشان را هیچ کس فراموش نمی‌کند. به خانواده ایشان درگذشت آقای مظلومی را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح ایشان با ائمه اطهار محشور شود.

وی در پاسخ به سوالی درباره حضورش بر سر مزار ناصر حجازی عنوان کرد: من وظیفه داشتم که در این مراسم حاضر شوم و خوشحالم که مدفن این عزیزان به یکدیگر نزدیک است و توانستیم هر دوی این عزیز را زیارت کنیم و برایشان فاتحه‌ای بفرستیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به روند نقل و انتقالات تیمش اظهار کرد: اجازه دهید به باشگاه بروم و بعد از بررسی مسائل مختلف در این باره صحبت کنم.

او در واکنش به این سوال که قلعه‌نویی گفته صادقی به جایی برود که در آنجا آرامش داشته باشد بیان کرد: اجازه دهید من در این باره صحبتی نکنم تا مجبور شوم آن را بعدا تصحیح کنم. همه این مسائل هفته آینده مشخص خواهد شد.

افشارزاده در پایان در پاسخ به سوالی درباره هاشم بیگ‌زاده عنوان کرد: تا به حال درخواستی از بیگ‌زاده برای جدایی از استقلال به دست ما نرسیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.