ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که سال آینده برای او با کسب همان افتخاراتی همراه باشد که در سال جاری به کارنامه او اضافه شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو در ضیافتی که شب گذشته در فرمانداری مدیرا، شهر زادگاهش برای تجلیل از او و اهدای نشان افتخار به وی ترتیب داده شده بود، ابراز امیدواری کرد که سال ۲۰۱۵ نیز برای او همچون سال‌ جاری همراه با جام‌های فراوان باشد.

رونالدو که شنبه شب به رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان کمک کرد، اظهار داشت: از اینکه در این مراسم حضور دارم به خود می‌بالم. مدیرا جایی است که در آن بزرگ شده‌ام و رگ و ریشه و خانواده‌ام از آنجاست. چنین لحظاتی است که به من برای حفظ تلاش‌هایم و کسب عناوین مختلف انرژی و انگیزه می‌دهد. من واقعاً خوشحالم و این مراسم برایم بسیار اهمیت دارد.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها که امسال یکی از سه نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفاست و برای کسب این جایزه رقابت تناتنگی با مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ دارد، افزود: دریافت نشان افتخار برایم مایه مباهات است و با هیچ واژه‌ای نمی‌توانم حسی را که دارم، توصیف کنم. امیدوارم که سال ۲۰۱۵ هم برای من همانگونه باشد که امسال بود و ما بتوانیم تمام چیزهایی را که برده‌ایم، در سال آینده هم کسب کنیم، به خصوص لیگ قهرمانان اروپا. فکر می‌کنم که الان دارم بهتر بازی می‌کنم. این یک لحظه تاریخی است که جایگاه ویژه‌ای در زندگی‌ام خواهد داشت و به من برای ادامه پیشرفت شوق و انگیزه می‌دهد.

کاپیتان تیم ملی پرتغال تصریح کرد: از شما و  همه کسانی که به من برای کسب افتخارات خاص دوران بازیگری‌ام کمک کردند، تشکر می‌کنم.

رونالدو در سال ۲۰۱۴ به همراه رئال قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان و همچنین کفش طلای اروپا را (به طور مشترک با لوئیس سوارز) کسب کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.