سرمربی نایب قهرمان جام باشگاه‌های جهان اعتراف کرد که تیمش شانسی برای غلبه بر قهرمان اروپا و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها نداشته است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادگاردو بائوسا، سرمربی تیم فوتبال سن‌لورنزوی آرژانتین که مردانش شنبه شب با قبول شکست ۲ بر صفر مقابل رئال مادرید از کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه‌های جهان بازماندند، اعتراف کرد که تیمش در این بازی توان رقابت با قهرمان اروپا را نداشته است.

وی در گفت‌وگو با سایت فیفا اظهار داشت: هیچ راهی وجود نداشت که ما بتوانیم این بازی را ببریم. می‌دانستیم که چه کار سختی در پیش داریم و این موضوع ثابت هم شد. زمانی که رئال مادرید گل اول خود را به ثمر رساند، بازیکنان ما روحیه‌شان را باختند و زمانی که گل دوم حریف درست پیش از پایان نیمه اول زده شد، کارمان تمام شد.

بائوسا افزود: ما تلاش کردیم که رئال مادرید را متوقف کنیم اما این کار واقعاً سخت بود. با این حال خوشحالیم و به خودمان برای جاودانه کردن نام‌مان در تاریخ فوتبال آرژانتین افتخار می‌کنیم. امسال برای ما سالی حیرت‌آور بود که در آن قهرمان لیگ آرژانتین و جام لیبرتادورس شدیم و به فینال جام باشگاه‌های جهان هم رسیدیم.

سرمربی سن‌لورنزو در پایان خاطرنشان کرد: حضور در جام باشگاه‌های جهان برای سن‌لورنزو و هوادارانش تجربه‌ای بی‌نظیر بود و من بیشتر از این نمی‌توانم به تیمم به خاطر تمام چیزهایی که کسب کرده است، افتخار کنم. ما راهی طولانی را برای رسیدن به این افتخار پیموده‌ایم و شکی در آن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.