سرمربی مستعفی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: از نظر من این تیم قهرمان بود اما یکسری از بازیکنان از لحاظ شخصیتی در حد دسته سوم هم نبودند.
محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دلایل استعفایش از تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در حالی به تیم شهرداری ساوه ملحق شدم که در آن زمان این تیم با عدم نتیجه‌گیری روبرو بود اما با شناختی که از شهرداری داشتم، احساس کردم این تیم با داشتن مسئولان خوب که همواره به تعهداتشان عمل می‌کنند می‌توانم کمک خوبی برایشان باشم اما با شروع کار و به دنبال یکسری اتفاقات که به خاطر منافع شخصی یک عده به وجود آمد ۷ بازیکن از تیم ما اعتصاب کردند.

وی ادامه داد: در ادامه از این ۷ نفر به شیوه‌های مختلف دعوت به همکاری کردیم و خواستیم با کدخدامنشی این مشکل را حل کنیم که فقط دو نفر برگشتند که از زمان بازگشت این دو نفر هم، تیم دچار چندگانگی عجیبی شد.

خوراکچی گفت: فکر نمی‌کنم تجربه سه‌ ماهه‌ام در شهرداری ساوه را هیچ مربی دیگری در هیچ جای دنیا تجربه کرده باشد و حتی خود من هم چنین چیزهایی ندیده بودم و تجربه نکرده بودم و این اتفاقات واقعاً نادر و بی‌نظیر بود. یکسری بازیکنان ریشه به تیشه تیم می‌زدند و من تلاش می‌کردم با رهنمودهای مختلف ‌آنها را به مسیر اصلی بازگردانم اما مسائل بیرونی که بر روی آنها تسلط داشت باعث شد تا چندگانگی در تیم به وجود بیاید.

سرمربی مستعفی شهرداری ساوه تصریح کرد: در نهایت دیروز بعد از بازی با مقاومت کرج که با حداقل‌ها به ما درس همدلی در فوتبال داد و وقتی دیدم بازیکنانم پاسخی برای محبت مسئولان ندارند و همچنین لیاقت محبت‌های من و برخورد صمیمانه‌ام را نیز ندارند در رختکن استعفایم را اعلام کردم و احساس کردم این استعفا به شهرداری ساوه کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه از نظر من این تیم قهرمان بود؛ اما یکسری از بازیکنان از لحاظ شخصیتی در حد دسته سوم هم نبودند در پایان گفت: از هیأت مدیره و مسئولان شهر و هوادارانی که با اشک از من خداحافظی کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم این تیم در ادامه لیگ برتر فوتسال موفق باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.