سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با وجود پیروزی تیمش در خانه کالیاری از سهل انگاری شاگردان خود که منجر به باز شدن دروازه آنها شد ابراز نارضایتی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر کالیاری در شب نخست از هفته شانزدهم سری A که جایگاه بانوی پیر را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها تثبیت کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: من از تغییر سیستم بازی کالیاری (از ۳-۳-۴ به ۲-۴-۴) حیرت‌زده شدم و انتظار چنین چیزی را نداشتم. با در نظر داشتن وضعیت سختی که کالیاری در حال حاضر دارد و اینکه حریفش تیمی مانند یوونتوس بود، زدنک زمن (مربی کالیاری) سعی کرد که فضاها را ببندد و چشم به ضدحملات داشته باشد اما نگذاشتیم کالیاری ما را به دردسر بیندازد.

آلگری افزود: من در دقایق پایانی بازی عصبانی بودم زیرا در فوتبال مدرن، یک بازی تا زمانی که سوت داور به صدا درآید به پایان نرسیده است به خصوص زمانی که حریف‌تان تیمی مانند کالیاری باشد که هرگز تسلیم نمی‌شود. به همین دلیل من فکر می‌کنم ما زمانی که ۲ - صفر و ۳ - صفر از حریف پیش افتادیم باید بازی را بهتر کنترل می‌کردیم.

سرمربی پیشین میلان تصریح کرد: پس از گلی که کالیاری به ثمر رساند ما دوباره شروع به بازی کردیم در حالی که نباید منتظر می‌‌ماندیم تا گل بخوریم و آن موقع دست از ریسک کردن بکشیم. اینکه سال ۲۰۱۴ را در صدر جدول به پایان برسانیم برای ما بسیار مهم بود، چرا که حالا به بهترین شکل می‌توانیم خود را برای سوپرجام ایتالیا آماده کنیم.

یوونتوس دوشنبه هفته آینده در دوحه قطر (از ساعت ۲۱ به وقت تهران) دیدار سوپرجام فوتبال ایتالیا را برابر ناپولی، قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایتالیا برگزار می‌کند.

آلگری در این خصوص اظهار داشت: ما با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم و نگران بازی با اینتر که پس از تعطیلات کریسمس برگزار می‌شود، نیستیم. من خوشحالم که هدایت گروهی از بازیکنان را برعهده دارم که همگی در پی قهرمانی و افرادی حیرت‌آور هستند. من به توانایی‌های تیمم در رقابت‌های اروپایی این فصل هم اعتماد فراوانی دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.