دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره انتخاب خاکپور گفت: تبریک می‌گویم که این فدراسیون سرمربی تیم امید را انتخاب کرد و امیدوارم آنها بتوانند راهی المپیک شوند.
شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید و اینکه آیا فدراسیون با شما در این باره مشورت کرده یا خیر، گفت: مبارک باشد. البته من روی شخص سرمربی نظری ندارم، اما همین که فدراسیون یک نفر را انتخاب کرد خوب است. درباره مشورت فدراسیون با کمیته هم چون در ایران نبودم اطلاعی ندارم، شاید آنها با کیومرث هاشمی صحبت کرده باشند. امیدواریم که این تیم بتواند به المپیک راه پیدا کند.

وی درباره بازدید مسئولان کمیته از اردوهای تیم‌های ملی رشته‌های مختلف، اظهار داشت: برنامه‌های ما مانند برنامه‌های بازی‌های آسیایی است. به اردوها سرکشی می‌کنیم، برنامه‌های فدراسیون‌ها را برای کسب سهمیه می‌گیریم و تلاش ما این است با دیدار دوستان جو صمیمی راه بیندازیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره اینکه فکر می‌کنید ایران بتواند نسبت به دوره قبل سهمیه‌های بیشتری بگیرد و این بودجه‌ای که برای شما پیش‌بینی شده کافی است، تصریح کرد: ما تلاش می‌کنیم سهمیه بیشتری بگیریم، اما پیش‌گویی کار خوبی نیست. با برنامه‌هایی که کمیته دارد، بودجه زیادی را لازم داریم. فعلا هم در مضیقه مالی به سر می‌بریم چرا که تمام بودجه ما صرف بازی‌های آسیایی، ساحلی و المپیک نوجوانان شد. در تلاشیم در جلسه با دوستان دولت این مشکل را حل کنیم. هفته آینده قرار است در این باره جلسه‌ای را دوستان‌مان در دولت داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.