کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می‌گوید، پس از برگزاری ۸ جلسه محمد خاکپور را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کردند.
به گزارش ایسنا، هادی آیت‌اللهی پس از جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: امروز تصمیم گرفتیم که خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شود. ما پس از ۸ جلسه این تصمیم را اتخاذ کردیم.
وی افزود: امروز آخرین جلسه‌ای بود که برگزار کردیم و خود آقای خاکپور هم در آن حضور داشت. ایشان برنامه‌هایشان را به ما دادند و در نهایت تصویب شد که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شوند. ان‌شاءالله از فردا کارشان را شروع می‌کنند و فردا ساعت ۱۰ صبح رسما معرفی می‌شوند.
رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون درباره مدت قرارداد با محمد خاکپور اظهار کرد: قرارداد وی تا المپیک ۲۰۱۶ است.
آیت‌اللهی افزود: در جلسه هفته گذشته به این نقطه نظر رسیده بودیم که خاکپور را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم اما به دلیل مصاحبه کاشانی نتوانستیم این موضوع را همان موقع اعلام کنیم. در نهایت طی سه روز گذشته نیز دوباره در این باره بحث کردیم و در آخر در بین گزینه‌های مطرح شده خاکپور را واجد شرایط دیدیم و با رای تمامی اعضای کمیته فنی (احسانی، محصص، معینی و بنده) خاکپور به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد. برنامه و صحبت‌هایی که او ارائه داد در مجموع مورد نظر تمامی اعضای کمیته فنی قرار گرفت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا حبیب کاشانی به تیم ملی امید باز خواهد گشت یا خیر گفت:‌ کاشانی همانند گذشته در کنار تیم امید خواهد بود و به این تیم کمک خواهد کرد.
آیت‌اللهی در خصوص وضعیت کمیته فنی تیم ملی امید نیز خاطرنشان کرد: کمیته فنی به هیچ وجه چند تکه نشده و همه مانند سابق در آن حضور دارند. امروز نیز اعلام کردیم جلسه اضطراری خواهیم گذاشت؛ چرا که دیروز قول آن را داده بودیم که نتیجه را اعلام کنیم و در نهایت طی جلسه‌ای که امروز برگزار کردیم، سرمربی تیم ملی امید انتخاب شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.