کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سخنگوی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره جلسه خصوصی‌سازی این باشگاه و پرسپولیس ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید سعید افجه‌ای در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه‌ای که میان مسئولان وزارتخانه‌های اقتصاد و ورزش و جوانان با اعضای هیئت مدیره استقلال و پرسپولیس برگزار شد، گفت: این جلسه، مجمع عمومی عادی بود که به صورت فوق العاده برگزار شد. در این جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال به جز  نثاری، پورحیدری و نجف نژاد به همراه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس شامل کلانی، کاشانی، سلیمی و منتقمی، قائم مقام باشگاه حضور داشتند. از وزارت ورزش نیز گودرزی به همراه معاونین، قائم مقام و جمعی دیگر از مسئولان این وزارتخانه حضور داشتند. از دیگر اعضای حاضر در این جلسه می‌توان به نمایندگان وزارت اقتصاد و دارایی و دادگستری اشاره کرد.

او ادامه داد: بحث اصلی در این جلسه کلیات خصوصی سازی دو باشگاه و بررسی عملکرد دو هیئت مدیره منصوب وزارت ورزش در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود. هر دو هیئت مدیره گزارشی از عملکردشان ارائه دادند و وزیر ورزش نیز در ادامه رهنمودهایشان را تشریح کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: پورحسینی، رئیس سازمان خصوصی سازی و نماینده وزارت اقتصاد در این جلسه مطالبی در جهت خصوصی شدن این دو باشگاه ارائه کردند و تبادل نظری میان حاضران با ایشان صورت گرفت. نهایتا مقرر شد که هر دو هیئت مدیره صورت‌های مالی خود را در اسرع وقت امضا کنند و در اختیار سازمان خصوصی سازی بگذارند تا در روند خصوصی سازی این دو باشگاه وقفه‌ای ایجاد نشود و در آینده‌ای نزدیک طبق قانون مجلس کار پیش برود و دو باشگاه خصوصی شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.