مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید در اردوی آفریقای جنوبی نهایت تلاشم را به کار بگیریم تا با عملکرد خوب از این به بعد در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم.
مسعود حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی اظهار داشت: از اینکه توانستم به تیم ملی دعوت شوم بسیار خوشحالم و باید بگویم انتظار زیادی کشیدم تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: باید از فرصتی که در اختیارم قرار گرفته بهترین استفاده را بکنم و در اردوی آفریقای جنوبی نهایت تلاشم را به کار بگیریم تا با عملکرد خوب از این به بعد در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. خیلی خوب است که کارلوس کی‌روش به لیگ هم توجه و در نهایت بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کرده است، چون شاید بعد از جام ملت‌ها نسل تیم ملی تغییر کند و بازیکنان جوان باید از همین حالا در کنار بازیکنان خوب و با تجربه تیم ملی قرار بگیرند تا کسب تجربه کنند.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند با حضور مهاجمانی مانند قوچان‌نژاد، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... در لیست نهایی کی‌روش برای حضور در جام ملت‌ها باشد یا نه، گفت: همه مهاجمانی که در تیم ملی هستند، پیش از این فرصت داشتند تا خودشان را به کادرفنی و هواداران نشان دهند. این اولین اردویی است که من به تیم ملی دعوت شده‌ام و می‌خواهم تلاش کنم تا حقم را بگیرم. امیدوارم بتوانم در کنار تلاشم در لیست نهایی کی‌روش هم باشم اما اگر هم نباشم تلاش خواهم کرد تا در فرصت‌های دیگری خودم را در تیم ملی ثابت کنم.

حسن‌زاده که ابتدای این فصل انتقادات زیادی نسبت به او در ذوب‌آهن شده بود، خاطرنشان کرد: ابتدای فصل یک مصدومیت سخت سراغم آمده بود که کمی اذیتم کرد. وقتی در زمین بودم تعادل نداشتم و نمی‌توانستم درست بازی کنم اما در ادامه به روزهای خوبم برگشتم و خوشحالم که مزد زحماتم را گرفتم و به تیم ملی هم دعوت شدم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )