سرمربی زردپوشان وستفالن اعتراف کرد که تیمش در فصل جاری به جای رقابت‌ برای تصاحب عنوان قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید برای فرار از سقوط به دسته دوم بجنگد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که مردانش در ۱۴ هفته سپری شده از بوندس‌لیگا تنها چهار پیروزی داشته‌اند و در ۱۱ بازی اخیرشان در این رقابت‌ها هم فقط دو بار برنده از میدان خارج شده‌اند، اعتراف کرد تیم او در بازی امشب (شنبه) برابر هرتابرلین محکوم به برد است.

کلوپ با اعتراف به این موضوع که تیمش با بحرانی جدی روبه‌رو شده است، با وجود کسب پیروزی در بازی هفته گذشته برابر هوفنهایم همچنان مردانش را در رده چهاردهم جدول ۱۸ تیمی و فاصله ۲ امتیازی قعر جدول می‌بیند. این بدان معناست که شکست در خانه هرتا می‌تواند آنها را به قعر جدول بفرستد، جایی که دو سه هفته پیش حضور در آن را تجربه کردند.

سرمربی قهرمان فصول ۲۰۱۱-۲۰۱۰ و  ۲۰۱۲-۲۰۱۱ بوندس‌لیگا در این باره گفت: این بازی یک نبرد برای فرار از سقوط است و ما از وضعیت خود آگاهیم اما می‌دانیم که پیروزی در این بازی یک گام بزرگ رو به جلو برای ما خواهد بود. این بازی از آن بازی‌هایی است که با چنگ و دندان باید از آن امتیاز بگیریم چون به سه امیتار نیاز داریم و باید اعتماد به نفس‌‌مان را احیا کنیم.

کلوپ با ابراز امیدواری در خصوص بازگشت سباستین کِل و متس هوملز به ترکیب تیمش برابر بازی برابر هرتابرلین افزود: امیدوارم هر دوی آنها به این بازی برسند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

دورتموند که در فصل ۱۹۷۲-۱۹۷۱ طعم سقوط به دسته دوم فوتبال آلمان را چشیده است، در صورت پیروزی برابر هرتابرلین می‌تواند تا رده دهم جدول صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.