کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که قصد دارد به همراه تیمش سال ۲۰۱۴ را عالی به پایان برساند.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلمریا اعلام کرد: سال فوق‌العاده‌ای برای رئال مادرید بود. می‌خواهیم سال را عالی به پایان برسانیم. نمره‌ای که به تیمم می‌دهم، بسیار بالا است. جیمز کمی ضربه خورده است و امیدوارم که امشب بتوانیم از او استفاده کنیم. رقبای خود در جام باشگاه‌های جهان را ارزیابی می‌کنیم.

وی اظهار داشت: خدیرا برای بازی فینال جام باشگاه‌های جهان آماده خواهد شد. هرگز از چیچاریتو توقع گلزنی نداشته‌ام اما از او می‌خواهم که در کارهای تیمی به سایر بازیکنان کمک کند. او همیشه به شدت تمرین می‌کند. دوست دارم به چیچاریتو فرصت بیشتری برای بازی کردن بدهم اما هم می‌داند که مسابقات زیادی در پی داریم.

سرمربی رئال مادرید افزود: برای خریدهای زمستانی باید ببینیم مصدومیت‌های جیمز و مودریچ چگونه پیش می‌رود. مدران نیز توانایی‌های زیادی دارد. رکوردهایی که تیم به ثبت می‌رساند، مهم است زیرا به معنای این است که کارهایمان را عالی انجام می‌دهیم. این رکورد قهرمانی را برای شما به ارمغان نمی‌آورد اما اعتماد به نفس تیم را بالا می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان امسال قوی‌تر از سال گذشته هستند؛ تیم‌هایی مثل یوونتوس، منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن. امسال کار راحتی نداریم. به خاطر مارسلو فکر نمی‌کنم برزیل در جام‌جهانی ضعیف عمل کرده باشد زیرا او بدون شک یکی از بهترین مدافعان فوتبال جهان است.

آنچلوتی افزود: بازی نکردن کارواخال در لیگ قهرمانان اروپا هیچ معنای خاصی ندارد. شاید او بازی بعدی به میدان برود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.