کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی فولاد از مسئولان این باشگاه خواسته فقط با بازیکنانی مذاکره کنند که کارت پایان خدمت دارند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: «ما مدت زیادی است که برای چیدن ترکیب ۱۱ نفره به مشکل خورده ایم. با این حال سعی کرده ایم همیشه بهترین ترکیب را به میدان بفرستیم. من برای پرسپولیس احترام قائلم اما فولاد دست و پا بسته نیست و تسلیم پرسپولیس نمی شویم.»

او در مورد بدون تماشاگر بودن بازی گفت: «باعث تاسف است که تماشاگران از دیدن این مسابقه محروم هستند. حضور هواداران در زمین باعث می شود هر دو تیم انگیزه خاصی داشته باشند. ما همیشه برای برد به زمین می آییم و به تهران نیامده ایم که ببازیم.»

سرمربی فولاد در مورد اینکه چگونه تیمش با وجود از دست دادن چند بازیکن هنوز شرایط خوبی دارد؟ گفت: «بازیکنان ما همدل هستند و این کلید موفقیت فولاد است. مشکل ما این نیست که هر هفته یک نفر به سربازی می رود بلکه مشکل این است که این بازیکنان دچار مشکل روحی و روانی می شوند. من از کروش هم می خواهم که لطف کند و دیگر بازیکنان ما را به تیم ملی دعوت نکند چون هر وقت یکی از بازیکنان فولاد به تیم ملی دعوت می شود هفته بعد راهی سربازی می شود.»

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا لیست بازیکنان مازاد را به باشگاه داده؟ گفت: «من لیستی به باشگاه نداده ام ولی به باشگاه اعلام کرده ام که معیارشان برای جذب بازیکن این باشد که حتما کارت پایان خدمت داشته باشد. الان هم دیگر کسی نمانده که بخواهد از ما جدا شود چون به اندازه کافی از ما جدا شده اند.»
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )