سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن معتقد است اینتر تحت هدایت روبرتو مانچینی به زمان و آرامش نیاز دارد و فیلیپو اینزاگی باید از اطرافیانش در میلان همفکری بیشتری بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آلبرتو زاکرونی که در سال ۱۹۹۹ تیم میلان را به قهرمانی سری A ایتالیا رساند و پیش از اینکه در سال ۲۰۰۴ جای خود را به روبرتو مانچینی بدهد هدایت اینتر را بر عهده داشت، در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: فیلیپو اینزاگی نیاز به همفکری بیشتری با اطرافیانش دارد. او خودش را وقف میلان کرده و در جریان بازی‌های این تیم خیلی مصمم و با دقت کارش را دنبال می‌کند. فیلیپو روی نیمکت مربیگری این تیم خیلی پویا و پرتحرک است. باید او را به مرور زمان مورد ارزیابی قرار داد. میلان علاقه‌ای برای به خدمت گرفتن مربی مسن ندارد، چون آدریانو گالیانی، مدیر باشگاه میلان را می‌شناسم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ژاپن در ادامه عنوان کرد: الشعراوی با پتانسیل کاملش برای روسونری بازی نمی‌کند. او واقعاً بازیکن فوق‌العاده باکیفیتی است و این را در گذشته به اثبات رسانده است برای همین باید اینزاگی روی او کار کند تا به بهترین نحو ممکن از وی استفاده کند. همچنین امیدوارم فرناندو تورس هم که مانند دیگر بازیکنان اسپانیایی که به سختی خودشان را در سری A ایتالیا وفق می‌هند به شرایط ایده‌آلش برسد. همیشه باید امید داشت تا بازیکنانی که فوق‌العاده هستند تفاوت‌ها را رقم بزنند.

وی همچنین در خصوص مانچینی که به تازگی در پی اخراج والتر ماتزاری هدایت اینتر را بر عهده گرفته و با این تیم در سه بازی در سری A تنها یک امتیاز کسب کرده است، اظهار داشت: مانچو یک قهرمان است و با جایگاه متفاوت‌تری نسبت به ماتزاری کارش را در اینتر شروع کرده است. در حال حاضر شور و شوق خاصی بر اینتر حاکم است و فشار کمتری از سوی هواداران وجود دارد. اینتر اکنون به آرامش و زمان نیاز دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.