مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: اکثر بازیکنان نفت اولین بار است در ورزشگاه ثامن به میدان می‌روند.
غلامرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار حساس تیمش مقابل پدیده مشهد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی شرایط کاملاً متفاوتی با بازی‌های لیگ دارد. چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی آمده‌اند هدف‌شان قهرمانی است و مطمئناً یک بازی فوق‌العاده سخت را در مشهد پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: ما در لیگ موفق به شکست پدیده شدیم اما این بازی شرایط متفاوتی دارد و حریف با انگیزه بالا و در زمین خود به میدان می‌آید. آنها مثل ما تقریباً تیم جوان و دونده‌ای را دارند و نفرات با تجربه‌شان هم بسیار خطرناک هستند.

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: پدیده از جمله تیم‌هایی بود که فصل را خوب شروع کرد و روند رو به رشدی در پیش گرفت از این‌رو اصلاً نباید این تیم را دست‌کم بگیریم. ما در مشهد حق اشتباه نداریم و باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا ان‌شاءالله از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

رضایی در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد در فینال تیمش به مصاف کدام تیم برود، گفت: در شرایط فعلی به صلاح نیست که من در مورد فینال صحبت کنم. تمرکز ما باید روی بازی با پدیده باشد. همانطور که گفتم هر چهار تیم یک هدف دارند و آن هم قهرمانی در جام حذفی و کسب سهمیه آسیاست. از حالا به فینال فکر کردن کار بسیار اشتباهی است.

وی یاد‌آور شد: اکثر بازیکنان ما بازی در ورزشگاه ثامن را تجربه نکرده‌اند و این مسئله کارمان را سخت‌تر می‌کند. البته جو این ورزشگاه بد نیست و مهمتر از هر چیز زمین مسابقه است که فکر می‌کنم چمن خیلی خوبی داشته باشد. خود من آخرین بار سه سال پیش در ورزشگاه ثامن بازی کردم و همان موقع هم چمن آنجا خوب بود. این مسئله کمک می‌کند بازی زیبایی را از سوی دو تیم شاهد باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.