سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برخی می‌خواهند با مسائل پشت پرده تراکتورسازی را از هم بپاشند.
به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خطیبی پس از شکست ۳ بر دو مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: شروع خوبی در بازی داشتیم. به گل هم رسیدیم اما در حفظ گل مشکل‌آفرین شدیم. اشتباهات فاحش دروازه‌بان ما دردسرساز شد. می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم اما دروازه‌بان تیم این اجازه را به ما نداد که به خواسته خود برسیم. باید فکر اساسی برای این معضل کنیم.

وی در مورد دلیل اخراج خودش از مسابقه گفت: وقتی داوران حق و حقوق خودشان را نمی‌گیرند بهتر از این هم نمی‌توانند قضاوت کنند. در مرد اخراجم حرفی نمی‌زنم و به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

خطیبی با اشاره به برخی تحرکات علیه تراکتورسازی گفت: یک موج خاص که به پشت پرده فوتبال مربوط است به راه افتاده و می‌خواهد تیم ما را از هم بپاشاند. من در پایان فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به درخواست خبرنگاران برای توضیح بیشتر گفت: نمی‌توانم بیشتر توضیح دهم اما برخی از مربیان تیم ما را تخریب می‌کنند. نعیم سعداوی در برنامه ۹۰ شب قبل به من تهمت زد و فضا را علیه تیم ما برای بازی امروز خراب کرد. به مادرم قسم می‌خورم من عبدالله‌زاده را نمی‌شناسم و هیچ ارتباطی با این بازیکن نداشتم. گلایه‌ام از سعداوی این است که کارش خوب نبود. می‌توانستم شب قبل مقابله به مثل کنم و بگویم مربیان فولاد هم با آل‌نعمه در تماس بودند. من قول می‌دهم تراکتورسازی از باشگاه فولاد بازیکنی جذب نکند.

خطیبی در مورد اینکه بازیکنان فولاد به خاطر مشکل معافیت نمی‌توانند فوتبال بازی کنند و گریه می‌کنند،‌گفت: بازیکن شما مرتکب تخلف شده من باید پاسخ آن را بدهم؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )