شاگردان هوبرت فورنیه در دیداری خارج از خانه مغلوب سن‌اتین شدند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های فرانسه موسوم به لوشامپیونه شب گذشته (شنبه) با انجام ۳ دیدار به پایان رسید که طی آن تیم‌های بوردو، اویان و سن‌اتین مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال سن‌اتین موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر میهمانش المپیک لیون را شکست دهد. برای سن‌اتین در این دیدار مصطفی بایال سال (۱۸)، ریکی فن‌ولفسوینکل (۴۰) و رناد کوهاد (۶۸) گلزنی کردند. در دقیقه ۷۹ این بازی همچنین الکساندر لاکازته یک ضربه پنالتی را برای لیون به هدر داد. سن‌اتین با این برد ۲۶ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه صعود کرد. شاگردان هوبرت فورنیه نیز با این شکست ۲۷ امتیازی باقی ماندند ولی به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به بوردو جایگاه سومی‌ خود را حفظ کردند.

همچنین تیم فوتبال بوردو در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر از سد لیل گذشت. تک‌گل این بازی را چیک دیاباته در دقیقه ۶۲ به ثمر رساند. شاگردان ویلی سانیول با این برد ۲۷ امتیازی شدند و به خاطر تفاضل کمتر نسبت به لیون در رده سوم جای گرفتند. لیل هم با قبول این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در مکان چهاردهم جدول ۲۰ تیمی این رقابت‌هاست.

اویان هم در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر گنگان را از پیش‌رو برداشت و با ۱۶ امتیاز به مکان شانزدهم جدول این رقابت‌ها صعود کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ یک فرانسه تیم‌های المپیک مارسی با ۳۴، پاری‌سن‌ژرمن با ۳۳ و المپیک لیون با ۲۷ امتیاز رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.