سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدار با استقلال برای بازیکنان این تیم تمام شده و همه تمرکز بازیکنان ما بر بازی مقابل صبا و پس از آن دیدار پرسپولیس معطوف شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبای قم در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر حاضر شد و اظهار داشت: ما بعد از دیدار مقابل صبای قم باید به مصاف تیم پرسپولیس برویم، اما دیدار با صبا از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است و باید کاری کنیم که در این بازی نتیجه بگیریم.

وی افزود: بازیکنان ما به خوبی می‌دانند که دیدار مقابل استقلال تمام شده و حال باید به فکر دیدارهای آینده خود باشیم. فردا (دوشنبه) باید در این بازی نتیجه بگیریم زیرا صبا شرایط خوبی نداشته و ما به امتیاز این بازی برای بهبود شرایط خود در جدول رده‌بندی احتیاج داریم.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه جایگاه نهم جدول شایسته تیم ذوب‌آهن نیست، گفت: صبا برای کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن راهی اصفهان شده و انگیزه زیادی برای رسیدن به نتیجه در این بازی دارد. ما باید کاری کنیم که امتیاز حیاتی این بازی را کسب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت پیروزی در این دیدار تصریح کرد: به نظرم این بازی بیشتر از دیدار با استقلال به تلاش بازیکنان نیاز دارد و اگرچه بازیکنان از دیدار مقابل استقلال خسته هستند اما باید کاری کرده که شرایط بدنی تیم را بهبود بخشیده و ۳ امتیاز را ازآن خود کنیم.

گل‌محمدی بهبود جایگاه ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی را هدف این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: نباید از اینکه در جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌های جام حذفی هستیم، قانع شویم بلکه باید مشکلات را برطرف کرده و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی از اینکه هست، بهتر کنیم.

وی با اشاره به شرایط ابتدای فصل ذوب‌آهن گفت: ما در ابتدای فصل، مشکلات زیادی داشتیم و نتوانستیم امتیازات خوبی کسب کنیم اما حالا با تحمل شرایط، به ثبات رسیده و بدون شک در آینده بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: تیم صبا از کادرفنی خوبی برخوردار بوده و کادر فنی این تیم برای کسب نتیجه در این بازی به مصاف ذوب‌آهن می‌آیند، اما ما باید مقابل آنها دقت لازم را داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.