سرمربی ۴۳ ساله سرخپوشان مونیخی معتقد است عنوان بهترین بازیکن سال جهان باید به یک فوتبالیست آلمانی برسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بایرن مونیخ تحت هدایت پپ گواردیولا فصل گذشته با ۱۹ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول یعنی بورسیا دورتموند عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا را از آن خود کرد و در فصل جاری هم با اختلافی هفت امتیازی نسبت به ولفسبورگ (تیم دوم جدول رده‌بندی)‌ پیشتاز بلامنازع است.

پپ گواردیولا با حضور در کنفرانس خبری گفت: بوندس‌لیگا خسته‌کننده نیست. ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم ولی با این حال باید همیشه سخت بکوشیم تا بازی‌های خود را با برد پشت‌سر بگذاریم. ما در زمین دوندگی زیادی داریم و انرژی زیادی صرف بازی‌های خود می‌کنیم. رسیدن به پیروزی در رقابت‌های بوندس‌لیگا هرگز ساده نیست. بایرن مونیخ همچنان جای پیشرفت دارد و هنوز چیزهایی هستند که باید در آنها بهتر شویم.

سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها همچنین در خصوص انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۴ اظهار داشت: جایزه توپ طلا همواره یکی از موضوعات اصلی صحبت فوتبالدوستان است. البته که چندین بازیکن بایرن مونیخ شایسته کسب این عنوان هستند. اگرچه تمامی بازیکنانی که در فهرست ۲۳ نفره بهترین بازیکن سال جهان قرار گرفته‌اند، فوتبالیست‌های فوق‌العاده‌ای هستند. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم که همیشه نام‌شان در این لیست قرار دارد ولی کل دنیا دیدند که فوتبالیست‌های آلمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ چه کار کردند.

شاگردان پپ گواردیولا در هفته سیزدهم بوندس‌لیگا ساعت ۱۸ فردا (شنبه) در خانه هرتابرلین به میدان می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.