باشگاه بارسلونا قرارداد اسپانسری با شرکتی متعلق به ستاره برزیلی این تیم امضا کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت N&N که مالکیت آن را پدر نیمار بر عهده دارد، قرارداد اسپانسری با باشگاه بارسلونا به امضا رساند. تنیس په، اسپانسری است که مبلغ ۴۴۰ هزار یورو به باشگاه در ازای حق تصویر پرداخت می‌کند. این قرارداد به هیچ وجه یکی از بزرگترین قراردادهایی نیست که باشگاه بارسلونا امضا کرده است اما با این حال از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت آن بیشتر قانونی است تا مالی زیرا همان طور که مشخص است شرکت N&N که بارسلونا قراردادی به ارزش چهار میلیون یورو (سالانه ۸۰۰ هزار یورو به مدت پنج فصل) بسته است، باشگاه را از جستجو به دنبال شرکت‌های دیگری که ممکن است بخواهند برندشان با تصویر بارسلونا همکاری داشته باشد، معاف می‌کند. این قرارداد نشان می‌دهد که توافق N&N تنها ابزاری برای پوشش رقم قرارداد نجومی ستاره برزیلی نبود.

تنیس په یک شرکت مراقبت‌های پا است و در حال حاضر یکی از اسپانسرهای فعلی نیمار است. بر اساس گزارش روز گذشته روزنامه‌های اسپانیا این شرکت اکنون خودش ارتباطش را با باشگاه افزایش داده است. هیئت مدیره باشگاه بارسلونا چند روز پیش از این قرارداد و امکان عقد قراردادهای اسپانسری جدیدی که در حال حاضر N&N بر روی آنها کار می‌کند، مطلع شدند.

قراردادهای اسپانسری یکی از موضوعات بدگمانی در زمان اعتراض‌ها نسبت به قرارداد نیمار بود. هیچ یک از آنها تعهد یا تابعیتی به شرکت N&N ندارند؛ در حالی که این شرکت پول‌های قابل توجهی را از این راه دریافت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.