سرمربی پدیده گفت: با برتری مقابل تراکتورسازی به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی رسیدیم و این پیروزی را به مردم خوب مشهد تقدیم می‌کنم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان پس از برتری ۲ بر یک پدیده مقابل تراکتورسازی در جام حذفی گفت: امروز توانستیم در مقابل قهرمان جام حذفی سال گذشته و قهرمان نیم فصل لیگ و در خانه این تیم با یک نمایش خوب به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: نیمه اول را خوب مدیریت کردیم اما در این نیمه تراکتورسازی به گل رسید. در نیمه دوم با برنامه ‌آمدیم و خیلی زود به پنالتی رسیدیم که البته این پنالتی از دست رفت اما پنالتی دوم را گل کردیم و می‌توانستیم در همان ۹۰ دقیقه پیروز باشیم.

مرزبان گفت: با آنالیزی که از حریف داشتیم می‌دانستیم که بین مدافع و وسط آنها شکاف عمیقی وجود دارد که توانستیم از آن نقطه استفاده کنیم. در وقت‌های اضافه نیمه اول نیز با تعویضی که داشتم توانستیم در نهایت به گل برتری برسیم.

وی یادآور شد: خوشحالم که برنده بازی ما بودیم و این چیزی را از ارزش‌های تیم حذفی کم نمی‌کند. جام حذفی همین است و یک تیم برنده و یک تیم بازنده می‌شود. این پیروزی را به مردم مشهد تقدیم می‌کنم و خوشحالم پدیده به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی رسید ضمن اینکه ما در این رقابت‌ها امید به قهرمانی داریم.

سرمربی پدیده در مورد مذاکره این باشگاه با آل نعمه گفت: مدیربرنامه‌های آل نعمه با ما تماس گرفت و درخواست کرد تا این بازیکن به تیم ما ملحق شود اما من مربی حرفه‌ای هستم و کار غیرحرفه‌ای نمی‌کنم. اگر آل نعمه از تراکتور جدا شود و با ما به توافق برسد خواهان جذب او هستیم هر چند که او چند سال گذشته شاگرد من بود و می‌توانیم این بازیکن را به سطح عالی خود رسانده و کاری کنم که او دوباره به تیم ملی برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.