کاپیتان تیم فوتبال امید با بیان این که کرانچار می‌تواند به این تیم سروسامان دهد، گفت: تا وقتی با حریفان تدارکاتی بزرگ بازی نکنیم، نمی‌توانیم برای صعود به بازی‌های المپیک آماده شویم.
بهنام برزای در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این که زلاتکو کرانچار توانایی سروسامان دادن به اوضاع تیم امید را دارد، اظهار کرد: ناکامی تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون فشار زیادی را به لحاظ روحی - روانی روی بازیکنان تیم امید وارد کرد تا جایی که بازیکنان استرس زیادی به خاطر ترس از باخت داشتند اما خوشبختانه در اردوی قطر که هومن افاضلی هدایت تیم را بر عهده داشت، تمرین‌های تاکتیکی خوبی را انجام دادیم و توانستیم بهتر از حریفان‌مان ظاهر شویم.
وی با بیان این که کرانچار خیلی دوست دارد، سرمربی تیم ملی ایران شود، گفت: او در اردوی قطر با بازیکنان تیم امید صحبت کرد و خیلی دوست داشت سرمربی تیم ایران شود. امیدوارم هر اتفاقی هم می‌افتد چه کرانچار سرمربی شود چه هر مربی دیگری، بتوانیم شاهد نظم و انضباط بیشتر و اوضاع بهتری در تیم امید باشیم. در عین حال معتقدم کرانچار این توانایی را دارد.
کاپیتان تیم امید با تاکید بر این که تا وقتی این تیم با حریفان تدارکاتی بزرگ بازی نکند، نمی‌تواند به خوبی برای بازی‌های انتخابی المپیک ریو آماده شود، گفت: مطمئن باشید اگر بازیکنان تیم امید بیشتر کنار هم نباشند و با حریفان تدارکاتی قدرتمند و صاحب‌نام بازی نکنند، باز هم ایران نمی‌تواند به المپیک صعود کند. شاید بازیکنان از کار کردن با مربی ایرانی احساس بهتری داشته باشند و من هم تا حدودی جزء آنها هستم اما در عین حال فکر می‌کنم حضور مربی خارجی خوبی چون کرانچار هم می‌تواند باعث افزایش شخصیت تیم امید ایران شود. او مربی کاربلدی است که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته و تجربیات بین‌المللی زیادی دارد. در مجموع هر چه اوضاع تیم زودتر جمع و جور شود و بازیکنان سرمربی تیم‌شان را بشناسند، وضعیت بهتری خواهیم داشت و با صعود به المپیک می‌توانیم باعث آشتی مردم با فوتبال ملی شویم.

برزای درباره اردوی اخیر تیم امید نیز گفت: تقریبا در تمام رده‌های تیم‌های ملی بازی کرده‌ و اردوهای زیادی را پشت سر گذاشته‌ام. در تیم امید هم چه زمانی که علیرضا منصوریان سرمربی بود و چه زمان وینگادا حضور داشتم اما هیچکدام از اردوهایی که تاکنون داشته‌ایم، مانند اردوی اخیر تیم نبود. در قطر امکانات کافی داشتیم و بازیکنان طی یک هفته هر کدام ۶۵۰ دلار پول گرفتند و البسه کافی هم داشتیم.
این بازیکن که همراه با علیرضا جهانبخش و سردار آزمون یکی از ستاره‌های تیم ملی جوانان سابق بود و می‌توانست همزمان با آنها لژیونر شود، در این باره به ایسنا گفت: پیش از فصل چند پیشنهاد خارجی داشتم که در میان آنها چند تیم عربی هم بودند. به هیچ وجه نمی‌خواستم به تیم‌های عربی فکر کنم و فکر هم نخواهم کرد. صحبت‌هایی مطرح است اما پیش از هر چیز تمرکزم روی عملکردم در تیم راه‌آهن است. مدتی است که نتوانسته‌ام آن طور که دوست دارم برای تیمم مفید باشم و در نیم‌فصل هم هر تصمیمی که حمید استیلی بگیرد درباره موضوع ماندنم یا لژیونر شدنم، می‌پذیرم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.