کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

منچستریونایتد به دنبال جذب دروازه‌بان آلمانی بارسلونا است.
به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس گزارش‌ها منچستریونایتد تمایل دارد که مارک آندره ترشتگن را به جای داوید دخیا که صحبت از رفتنش به رئال مادرید مطرح است، به خدمت بگیرد.

منچستریونایتد امیدوار است که کم بازی کردن دروازه‌بان آلمانی در ترکیب بارسلونا به انتقال دروازه‌بان ۲۲ ساله به اولدترافورد کمک کند.

بارسلونا ترشتگن را از بورسیامونشن‌گلادباخ به قیمت ۱۲ میلیون یورو در تابستان به خدمت گرفت اما به دلیل مصدومیت زودهنگام وی در فصل، دروازه‌بان آلمانی نیمکت‌نشین شد تا کلودیو براووف دروازه‌بان تیم ملی فوتبال شیلی درون دروازه کاتالان‌ها قرار بگیرد.

این گزارش اعلام کرد که ترشتگن احتمالا در ژانویه با پیشنهاد خروج از نیوکمپ روبرو خواهد شد اما اگر داوید دخیا بر اساس شایعات مطرح شده برای پر کردن جای کاسیاس راهی رئال مادرید شود، تنها پیشنهاد وی از منچستریونایتد خواهد بود.

ترشتگن که مبلغ فروش او ۸۰ میلیون یورو تعیین شده است، هنوز در لالیگا به میدان نرفته و احتمال دارد که دروازه‌بان باشگاه در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و کوپا‌دل‌ری باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.