سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت می‌گوید داوری دیدار تیمش با دانشگاه آزاد به جای تنبیه، تشویق شد و چند قضاوت هم در لیگ داشته است.
معصومه جهان‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست ۳ بر ۲ تیمش در دیدار با حفاری، گفت: بازی سنگینی داشتیم، اما هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. البته بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بودند و بعد از آن به ما ملحق شدند، به همین دلیل فرصت کمی برای ریکاوری داشتند و خسته بودند. در این مسابقه موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، اما حفاری از موقعیت‌هایش استفاده کرد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم از این شکست‌ها تجربه بگیریم. ما تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و امیدواریم که در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم تا از کورس قهرمانی دور نشویم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود درباره اینکه باید بازی تیمش با پرسپولیس به دلیل مشکلات داوری دوباره انجام شود، عنوان کرد: فدراسیون هنوز به اعتراض ما هیچ پاسخی نداده است. با اینکه وقتی همه فیلم بازی را دیدند با نظر ما درباره گل شدن پنالتی موافق بودند، اما به نظر می‌رسد داور بازی به جای تنبیه تشویق شده است! حق تیم من این است تا دیدار با داشنگاه آزاد دوباره برگزار شود.

جهان‌چی با بیان اینکه داور دیدار سپیدرود و دانشگاه آزاد، دیدار تیم‌های ملی ایران و روسیه را نیز قضاوت کرده، عنوان کرد: بعد از بازی ما داور مسابقه، قضاوت حفاری و بندرعباس را نیز برعهده داشت و قرار است برای کلاس داوری به خارج از کشور برود. آیا عدالت این است که راحت سَر تیم‌ها را ببُریم و تشویق شویم؟ حتما با خودشان می‌گویند ما ساکت هستیم و حالا اگر ۳ امتیاز را نگرفته‌ای اشکالی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.