کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیکان و استقلال خوزستان نیم‌فصل را با تساوی به اتمام رساندند و سپاهان در زمین سایپا ۲ بر ۲ متوقف شد.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های پیکان و استقلال خوزستان با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید. در این دیدار که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شده بود مهدی مومنی در دقیقه ۳ برای استقلال خوزستان و معمر سوراکا در دقیقه ۵۸ برای پیکان موفق به گلزنی شدند.

در نیمه نخست این دیدار رضا رحقی، سرپرست تیم پیکان در دقیقه ۲۹ از سوی داور این دیدار اخراج شد.

در نیمه نخست همچنین معمر سوراکا از پیکان و فرزاد جعفری و مجید حیدری از استقلال خوزستان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

پیکان و خوزستان با این یک امتیاز به ترتیب صاحب ۱۷ و ۱۶ امتیاز شدند تا در رده های ۱۰ و ۱۱ جدول قرار گیرند.

در ترکیب تیم پیکان، سیدمهدی رحمتی، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، مجید خدابنده‌لو، سیاوش یزدانی، سیدعلی حسینی، میلاد نوری، سعید دقیقی، معمر سوراکا، جهانگیر عسگری و امیرحسین فشنگچی بازی را شروع کردند.

همچنین ۱۱ نفر استقلال خوزستان را پرویز کریمی، فرزاد جعفری، میثم دورقی، روح‌الله فیض‌الهی، محمد طیبی، میثم مجیدی، محمد مهدوی، مهدی مومنی، محمد اوسانی و موسی کولیبانی تشکیل می‌دادند.

توقف سپاهان در زمین سایپا

اما در دیگر بازی این هفته، سپاهان در کرج ۲ بر ۲ مقابل سایپا متوقف شد.

نیمه اول این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان مجید جلالی تمام شد. در این دیدار میلاد میداودی در دقیقه ۶ و مجتبی رمضانی در دقیقه ۴۴ برای سایپا موفق به گلزنی شدند و تک‌گل سپاهان را نیز جواهر سوکای در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند.

اما در دقیقه ۸۰ بازی عبداله کرمی با گل خود سپاهان را از شکست نجات داد تا بازی ۲ بر ۲ مساوی شود. سپاهان با این یک امتیاز ۲۷ امتیازی شد و پس از نفت(۲۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر) در رده سوم جدول قرار گرفت. سایپا ۲۶ امتیازی هم در مکان ششم قرار گرفت.


← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.