رئیس باشگاه بارسلونا شایعه اخیر رسانه‌های اسپانیایی در خصوص احتمال جدایی لیونل مسی از این تیم را تکذیب کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوسپ ماریا بارتومئو با تأکید بر نادرستی تعابیر صورت گرفته از مصاحبه اخیر لیونل مسی با نشریه اوله آرژانتین تأکید کرد که این بازیکن ۲۷ ساله از وضعیت خود در نیوکمپ راضی است و قرار نیست به تیم دیگری ملحق شود.

مسی در ابتدای هفته جاری در گفت‌وگویی که با اوله داشت گفت نمی‌داند که چه سرنوشتی در انتظار اوست و معلوم نیست که در پایان قرارداد فعلی‌اش با کاتالان‌ها کجا باشد. این گفته مسی سبب گمانه‌زنی‌های گروه زیادی از رسانه‌های اروپایی درباره تمایل او برای جدایی از آبی‌واناری‌ها شده است که بارتومئو آن را تکذیب کرد.

بارتومئوی ۵۱ ساله به شبکه ۸TV کاتالونیا گفت: مسی از بودن در باشگاه ما راضی است. پدرش هم این موضوع را تأیید کرد اگرچه لئو این اواخر در خارج از میدان بیش از اندازه تحت فشار قرار داشته است. با این وجود او از ما تقاضای تمدید قراردادش را نکرده است. او راضی است. ما همیشه به بازیکنان خود کمک کرده‌ایم و پپ گواردیولا (سرمربی پیشین بارسلونا) هم چند سال پیش این موضوع را تأیید کرد.

رئیس باشگاه بارسلونا در ادامه با دفاع از مسی برابر انتقاداتی که در این فصل از وی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد آنها (منتقدان) بیشتر دغدغه حالت تهوع مسی را دارند تا رکورد‌های او. آنها می‌خواهند او را در خارج از زمین شکست دهند چون در داخل زمین کسی رقیبش نیست.

مسی که سال جاری سهم به سزایی در رسیدن تیم ملی آرژانتین به فینال جام جهانی داشت، در ۱۵ بازی‌اش برای بارسلونا در این فصل ۱۱ گل به ثمر رسانده است اما عملکرد وی همچنان از سوی گروه زیادی از رسانه‌‌ها زیر سؤال می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.