۳ تیم رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا فردا شب برای ماندن در کورس قهرمانی لالیگا به مسابقه با حریفان خواهند پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود و مدعیان قهرمانی به مصاف حریفان خود می‌روند.

اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا که در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار دارد، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ویسنته کالدرون میزبان مالاگا است و تلاش خواهد کرد تا اختلاف خود را با صدر جدول کاهش دهد.

رئال مادرید، صدرنشین فعلی لالیگا از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در یک دیدار خارج از خانه به مصاف ایبار می‌رود. آنچلوتی مودریچ را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در این بازی باید به فکر جانشینی برای او باشد. ایبار در حال حاضر در رده دهم جدول قرار دارد و سفیدپوشان در صورتی که بخواهند صدرنشینی خود را حفظ کنند، به پیروزی در این دیدار احتیاج دارند.

در سومین مسابقه فردا شب بارسلونا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در نیوکمپ میزبان سویا است. شاگردان لوئیس انریکه که اخیرا نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند، برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی نیاز دارند. از سوی دیگر عملکرد لوئیس انریکه در تیم مورد انتقاد قرار گرفته و زمزمه‌های برکناری او نیز به گوش می‌رسد. سویا نیز مصمم است تا با کسب یک نتیجه خوب مقابل کاتالان‌ها به روزهای خوش ابتدای فصل برگردد.

در آخرین بازی فردا شب نیز دپورتیوو لاکرونیا از ۳۰ دقیقه بامداد میزبان رئال سوسیداد خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.