سرپرست تیم فوتبال جوانان پرسپولیس گفت: مدیر آکادمی که نمی‌تواند پیگیر مصدومیت بازیکن باشد و صحبت‌های آستانی به دلیل بی‌تچربگی او بوده است.
رضا ریاضتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات علی آستانی بازیکن تیم جوانان پرسپولیس که مدعی شده بود پس از مصدومیت از ناحیه سر هیچ کس از مسئولان باشگاه پیگیر حال او نبوده،‌گفت: باید بگویم در بازی دیروز ما مقابل دلوار افزار امیر جعفری بازیکن تیم ما در دقیقه ۳۰ سرش شکافت و من او را با آمبولانس به بیمارستان مشیری بردم و وقتی به ورزشگاه برگشتم دقیقه ۹۰ بود که دیدم آستانی سرش را گرفته و زیر چشمش کبود است و راه می‌رود.

وی ادامه داد: به او گفتم می‌خواهی با تو بیایم که او گفت نه و می‌خواهم داخل رختکن بروم. البته این بازیکن در مصاحبه‌اش مدعی شده که مربی تیم به او گفته می‌توانی بازی کنی یا نه که فکر نمی‌کنم این مسئله عجیبی باشد چرا که وقتی بازیکنی مصدوم میشود مربی از او می‌پرسد می‌تواند بازی کند یا نه و به هیچ عنوان هیچ مربی بازیکنش را به زور در زمین نگه نمی‌دارد. و وقتی بازیکن اعلام کرده نمی‌تواند بازی کند او را تعویض کرده است. حتی وقتی می‌خواست از استادیوم بروم گفت که می‌خواهد با دوستش از استادیوم خارج شود و ما به او گفتیم اگر کاری داشت به ما خبر دهد و تا لحظه آخر پیگیر حال این بازیکن بودیم اما این بازیکن خودش رفته بیمارستان و از خودش در آن حالت عکس گرفته و در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

سرپرست جوانان پرسپولیس در پایان افزود: قرار نیست وقتی یک بازیکن مصدوم می‌شود مدیر آکادمی پیگیر مصدومیت او باشد و بخواهد او را به بیمارستان ببرد و این مسائل نه در باشگاه ما بلکه در هیچ باشگاه دیگری وجود ندارد و همه کارها تقسیم‌شده است و این حرف‌ها عین بی‌انصافی است چرا که یک بازیکن ما رباط پاره کرده و ما همگی به دنبال کارهایش هستیم و فکر می‌کنم آستانی بی‌تجربگی کرده که این صحبت‌ها را انجام داده است.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.