معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:‌روی صحبت من با آقای توفیقی است که وزارت ورزش اعضای هیات مدیره را انتخاب کرده که به باشگاه کمک کنند نه این که با مصاحبه تیم دچار مشکل شود.
علی نظری جویباری با حضور در غرفه خبرگزاری فارس در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزرای‌ها در خصوص وضعیت مالی باشگاه  استقلال اظهار داشت:‌البته ما گرفتاری‌هایی داریم که نسبت به پارسال بهتر است ولی تلاش می‌کنیم که شرایط را بهتر از قبل کنیم.

وی در خصوص رایی که در مورد آرزه‌ کاماچو صادر شده گفت:‌اگر پول کاماچو را که ۵۰ هزار دلار بود پرداخت نمی‌کردیم شش امتیاز از استقلال کسر می‌شد اما این که گفته می‌شود ۳۰۰ هزار دلار به ساموئل دادیم درست نیست چون اولویت پرداخت بازیکنان خودمان است و باید اول مطالبات آنها را بدهیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چرا مطالبات بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، وحید طالب‌لو و هادی شکوری پرداخت نمی‌شود و اگر این بازیکنان به فیفا شکایت کنند به پولشان می‌رسند گفت: این بازیکنان از جنس ایران هستند و قطعا به فیفا شکایت نمی‌کنند.

نظری جویباری در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهار نظر توفیقی مبنی بر مشکلات مالی استقلال که از سال‌های گذشته باقی مانده گفت: مطمئنا وزارت ورزش و شخص آقای گودرزی و خادم امثال آقای توفیقی و توفیقی‌ها را به استقلال آوردند که به این تیم کمک کنند نه این که خدایی ناکرده با مصاحبه‌ها باعث ایجاد تنش شوند.

وی تاکید کرد:‌قطعا بدهی‌ها سال‌های گذشته هم وجود داشته و این نفرات عزیز انتخاب شده‌اند که مشکلات گذشته را جبران کرده و دیگر بدهی‌هایی برای استقلال به وجود نیاید. در قدیم افرادی مانند آقایان ایروانی، میرولد و دکتر آقامحمدی در استقلال وجود داشتند و این نفرات در همه ابعاد باشگاه کمک می‌کردند و حالا هم انتظار این گونه است که نفرات  جدید به مجموعه کمک کنند.روی صحبت من خطاب به آقای توفیقی این است که بهتر است به استقلال در این برهه کمک شود وگرنه با مصاحبه این اتفاق صورت نخواهد گرفت.

نظری در خصوص این که گفته می‌شود در صورت عدم نتیجه‌گیری استقلال در دربی قلعه‌نویی برکنار می‌شود گفت:‌چرا باید قلعه نویی را برکنار کنیم ما با اختلاف ۴ امتیاز نسبت به صدر جدول در رده پنجم هستیم و مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم اوج می‌گیریم همانطور که تیم‌های قلعه نویی همیشه در نیم‌فصل دوم اوج می‌گیرند.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود تیموریان در نیم‌فصل جدا می‌شود گفت: همه بازیکنانی که با استقلال قرارداد دارند برای ما قابل احترام هستند استقلال آنقدر بزرگ است که هر بازیکنی که می‌خواهد برود بیاید و به باشگاه اعلام کند و باشگاه خواهان او هم باید با ما مذاکره کند. ما تلاش می‌کنیم که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم ولی در مجموع تیموریان با ما قرارداد دوساله دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.