پیشکسوت فوتبال ایران گفت: به نظر من دربی امسال هم با نتیجه تساوی به پایان خواهد رسید.
ناصر ابراهیمی با حضور ر غرفه خبرگزاری فارس در بیستیمن دوره نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری فارس، درمورد شرایط کلی فوتبال ایران اظهار داشت: متاسفانه فوتبال ما به جایی رسیده است که مقابل تیم‌های حاشیه خلیج فارس هم با ترس و لرز حاضر می‌شویم؛ در صورتی که این‌ها زنگ تفریح ما بودند. راهی که ما در پیش گرفته ایم اوضاع را بدتر می‌کند و فوتبال ایران مخصوصاً در رده‌های پایه نابود خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولان به جای اینکه پایه را درست کنند می‌روند و می‌خواهند راس فوتبال ایران را درست کنند؛ به جای اینکه تیم‌های پایه را سر و سامان دهند می‌روند کی روش را می‌آورند. فوتبال ما برعکس روند دنیا حرکت می‌کند.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: چرا به جایی رسیده‌ایم که بازیکن در روی مربی می‌ایستد؟ مربیان چرا با هم بحث می‌کنند؟ وقتی مربی در زمین به داور اعتراض می‌کند، قطعاً بازیکن هم از مربی خود یاد می‌گیرد و با داور بحث می‌کند. از نظر فنی و اخلاقی و مدیریتی به شدت در حال افت هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه بدترین مدیریت در سطح ایران در فدراسیون فوتبال حاکم است، تصریح کرد: بررسی کنید که در طول دوران مدیریت کفاشیان چه نتایج عجیبی کسب کرده‌ایم؛ اوضاع باشگاه‌ها را بررسی کنید. چرا علی پروین تنها باید دو ماه مدیرعامل پرسپولیس شود؟ چرا سیاسی باید بیاید و بگوید که از این به بعد من همه کارها را می‌کنم؟ من تا چند ماه پیش اصلاً سیاسی را نمی‌شناختم. آقایان می‌خواهند از ورزش سوءاستفاده کنند و معروف شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد دربی اظهار داشت: اخیراً دربی‌ها اصلا قشنگ نیستند؛ متاسفانه کار به جایی رسیده که برای بازی‌های پرسپولیس ۲ هزار نفر و برای استقلال ۳ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌روند. پیش‌بینی من از دربی مساوی است؛ البته باید بگویم که هیچوقت به ما نگفتند که دربی را مساوی کنیم یا ببازیم و ببریم. هیچ زمانی به ما توصیه نکردند که در دربی چه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.