هفته بازی‌های ملی در فوتبال جهان با پیروزی نایب قهرمان و میزبان جام جهانی ۲۰۱۴ و شکست لاله‌ها آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دور جدید بازی‌های ملی در نقاط مختلف جهان، شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی آرژانتین، نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آپتون پارک لندن با نتیجه ۲ بر یک از سد کرواسی گذشت. کریستین آنسالدی در دقیقه ۴۹ و لیونل مسی در دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی برای آرژانتین گلزنی کردند و تک گل کرواسی را آناس شابرینی در دقیقه ۱۱ زد.

در دیگر بازی مهم شب گذشته برزیل، تیم ملی ترکیه را در استانبول با نتیجه قاطع ۴ بر صفر شکست داد که در این بازی نیمار دو بار در دقایق ۲۰ و ۶۰، سمیح کایا در دقیقه ۲۴ (گل به خودی) و ویلیان در دقیقه ۴۴ گل‌های سلسائو را به ثمر رساندند.کارلوس توس، مهاجم یوونتوس در این بازی برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت، وقتی در دقیقه ۶۲ جای سرخیو آگرو را در ترکیب آلبی‌سلسته گرفت.

تیم ملی هلند اما شب گذشته در آمستردام برابر مکزیک با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد و روند ضعیفی را که از بدو روی کار آمدن گاس هیدینک به عنوان سرمربی داشته است، ادامه داد. وسلی اسنایدر در دقیقه ۴۹ و دالی بلیند در دقیقه ۷۴ برای هلند گلزنی کردند و کارلوس ولا در دقایق ۸ و ۶۲ و خاویر هرناندس در دقیقه ۶۹ برای مکزیک موفق به گلزنی شدند.

نتایج سایر بازی‌های دوستانه شب گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

مالزی صفر- سوریه ۳ نروژ صفر - استونی یک بلژیک ۳ - ایسلند یک

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.