مربی استقلال با اشاره به تقابل تیمش با پرسپولیس تأکید می‌کند که نتیجه این بازی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست ولی امیدوارم در نهایت استقلال سه امتیاز دربی را بگیرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمود فكري در مورد وضعيت استقلال و مسائل مختلف ديگر به سؤالات ما پاسخ داد: 

*برخي معتقدند شانس برد استقلال در دربي تهران بيشتر است، نظر شما چيست؟

دربي با همه بازي‌ها فرق دارد و ربطي به نتايج قبلي دو تيم يا شرايط آنها در جدول ندارد. ما تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم تا ابتدا بازنده اين ديدار نباشيم و در درجه دوم تلاش مي‌كنيم تا از موقعيت‌ها به بهترين شكل ممكن استفاده كنيم.

*يعني براي شما اول نباختن مهم است؟

دربي يك بازي خاص است و مطمئناً شكست در اين مسابقه براي استقلال و پرسپوليس تبعات منفي دارد. دو تيم اول به نباختن فكر مي‌كنند و از طرفي هواداران پرسپوليس و استقلال هم دوست ندارند كه تيم‌شان دربي را ببازد.

*در مورد جاسم كرار چه صحبتي داريد، آيا معتقديد او عمداً در بازي با تراكتور اخطار گرفت؟

كرار امسال بازي‌هاي خوبي را به نمايش گذاشت و در خيلي از بازي‌ها گره‌گشا بود. ما نبايد هر چيزي را به بي‌انضباطي ربط بدهيم. خيلي‌ها قبل از اين بازي به كرار گفتند كه بسيار مراقب باشد و فكر مي‌كنم همين موضوع باعث شده تا برخي مسائل در مورد او مطرح شود. من قبول نمي‌كنم كه كرار عمداً اخطار گرفته باشد.

*راستي شما يكي از زيباترين گل‌هاي تاريخ دربي را زديد. به نظر مي‌رسد هيچ‌وقت آن گل را فراموش نخواهيد كرد، درست است؟

من كه نبايد از گل خودم تعريف كنم ولي فكر مي‌كنم هيچ‌وقت آن گل را از ياد نخواهم برد و طرفداران استقلال هم آن ‌را از ياد نمي‌برند. فكر مي‌كنم اگر هر دروازه‌باني جاي ساشا ايليچ بود، آن توپ وارد دروازه مي‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.