سرمربی بارسلونا به دلیل نتایج ضعیفی که در بازی‌های اخیر کسب کرده، مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمام دلخوشی‌های هوادارانی که به انریکه بعد از جانشینی مارتینو خوشامد گفتند، به پایان رسیده است و به بیان ۱۰ دلیل آن در زیر پرداخته‌ایم:

1- هواداران او را مقصر آمادگی کم بازیکنان می‌دانند. متیو اعلام کرده از این که به او گفته شده در ال‌کلاسیکو در سمت چپ بازی کند، غافلگیر شده بود.

2- او نتوانست تیم مسنش را بازسازی کند و این مسئله در بازی با رئال مادرید کاملا مشهود بود.

3- وی در هر بازی رویکردی غافلگیر کننده دارد. به نظر می‌رسد انریکه نمی‌تواند یک مسیر ثابت را در تمام مسابقات دنبال کند.

4- بحث‌های ادامه‌داری در خصوص شیوه بازی بارسلونا وجود دارد؛ هرچند انریکه این موضوع را تکذیب می‌کند اما سبک نامشخص وی را با دوران طلایی گواردیولا مقایسه می‌کنند.

5- شیوه بازی ‌ای که کاملا نامشخص است. دیدگاه کلی مطبوعات و سایر صاحب‌نظران ورزشی این است که بارسلونا به هیچ روش یا سبک قابل تشخیصی بازی نمی‌کند.

6- او هیچ برنامه‌ای برای استراتژی‌های ضربات شروع مجدد ندارد. بارسلونا حتی نتوانسته است از روی کرنر گل بزند.

7- انریکه کاری برای کم کردن مشکلات خط دفاعی بارسلونا انجام نداده است. با ورود او به عنوان سرمربی جدید یا ورود متیو و فرمالن چیزی تغییر نکرده است.

8- چرخش دائم ترکیب، هم بازیکنان و هم هواداران را دچار عدم ثبات کرده است. او هرگز علاقه‌ای نداشته که در دو بازی متوالی از یک ترکیب ثابت استفاده کند.

9- تنوع تاکتیکی او غیرقابل درک است. برخی از تصمیمات لوئیس انریکه جز اینکه نشان از نارضایتی وی از باشگاه داشته باشد، هیچ معنای دیگری ندارد.

10- روابط وی با رسانه‌ها وارد مرحله تنش شده است. همیشه وقتی در خصوص تاکتیک تیمی از او سوال می‌شود، به پرخاش به خبرنگاران می‌پردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.