سرمربی ملوان بعد از شکست خانگی تیمش برابر ذوب آهن گفت: در این زمین نمی‌توان راه رفت و بی‌انصافی‌ است که همه تقصیر را به روی بازیکنان بیندازیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی ملوان در نشست خبری پس از بازی با ذوب‌آهن گفت: امروز خیلی خجالت می‌کشیدم که مربی چنین تیمی بودم، اگر این تیم را من بسته بودم ولی چون من این کار را انجام ندادم به همین دلیل آن صحبت را کردم. امروز از ۹۰ دقیقه بازی بالای ۸۰ دقیقه را بازیکنان من راه می‌رفتند. تیمی به من واگذار شد که از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی اصلا منضبط نیست. تمام کارهایی که می‌کنم در این شرایط گاهی اوقات ۴۵ دقیقه گاهی اوقات ۸۰ دقیقه و گاهی اوقات مثل امروز ۱۳ دقیقه دوام دارد. حالا چرا این ادامه پیدا نمی‌کند برمی‌گردد به کیفیت بازیکنان و وقتی می‌گوییم کیفیت بازیکن یعنی دانش فوتبالی و نظم فوتبالی و بازیکن تشنه فوتبال بودن.

وی در ادامه گفت: شما فکر می‌کنید آمده‌ام اینجا که لباس شیک بپوشم و با سکوها ابراز احساسات کنم. ما تمرینات بسیار خوبی انجام می‌دهیم و در تمامی دقایق تمرین می‌دانیم چه می‌خواهیم. اگر آن چیزی که در تمرینات نشان می‌دهیم نبودیم به این دلیل است که این تیم نیاز به تغییرات ساختاری زیادی دارد. بهترین بازیکن ملوان امروز عزیز معبودی بود که در همه دقایق بازی دوید و جنگید. او شاید اشتباه کند ولی خیلی جنگندگی داشت. در لیگ برتر باید همه بازیکنان بجنگند و من نباید به بازیکن بگویم که تلاش کن و بجنگ ولی امروز شرایط غیر فوتبالی در این نتیجه دخیل بود و همان طور که دیدید زمین مسابقه اصلا کیفیت لازم را نداشت و همه بازیکنانم از کیفیت بد زمین در بین دو نیمه شکایت داشتند چون بازیکنانی چون زارع، رافخایی و یوسفی که تکنیکی هستند نمی‌توانستند در این زمین فوتبال بازی کنند. در این زمین نمی‌توان راه رفت و بی انصافی است که همه تقصیر را به روی بازیکن بیندازیم.
وی در پایان گفت: امروز ذوب آهن هر چه زد درون دروازه ما قرار گرفت ولی در زمانی که دو بر یک عقب بودیم توپ بازیکن ما وارد دروازه شد ولی داور گل اعلام نکرد و اگر دو بر دو می‌شدیم تیم ما برمی‌گشت و بازنده نبودیم. داور باید بیشتر دقت می‌کرد. جلال رافخایی تنها مهاجمی است که می‌تواند کار خاصی در بازی انجام دهد. او امروز پنالتی گرفت و گل زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.