سرمربی هلندی سرخپوشان اولدترافورد در اظهارنظری جالب عنوان کرد شاید ساخت منچستریونایتد بحران‌زده تا سه سال به طول بیانجامد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) شاگردانش مقابل کریستال‌پالاس در اولدترافورد در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: احساس می‌کنم هواداران و هیئت‌مدیره باشگاه منچستریونایتد به من، کادرفنی‌ام و بازیکنان اعتماد دارند. کسب ۱۳ امتیاز از ۱۰ بازی نتیجه رضایت‌بخشی نیست ولی به هر حال ما در فرآیند ساخت تیم هستیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ خاطر نشان کرد: همانطور که از همان ابتدای حضورم در اولدترافورد گفتم حتی با وجود کسب پنج پیروزی در اردوی پیش‌فصل در آمریکا فرآیند ساخت تیم منچستریونایتد بیش از یک سال طول می‌کشد. شاید هم این فرآیند سه سال ادامه داشته باشد. امیدوارم که این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد، هرچند به عوامل زیادی بستگی دارد ولی این اتفاق خواهد افتاد و مسابقات زیادی را با برد پشت‌سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: در منچستریونایتد اعتماد فوق‌العاده‌ای به کاری که در حال انجامش هستیم، وجود دارد و این را تجربه‌اش کردم. زمانی که استرس دارم توسط انرژی مثبتی احاطه می‌شوم و وقتی در اتومبیل منچستریونایتد تردد می‌کنم مردم زیادی با نحوه رفتارشان انرژی خوبی به من می‌دهند.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ در پایان با اشاره به مصدومانی که در ترکیب تیمش دارد، خاطرنشان کرد: احساس خوبی ندارم که در ۱۰ بازی تنها ۱۳ امتیاز کسب کرده‌ایم ولی زمانی که می‌خواهم ترکیبی را که در ابتدای فصل داشتیم، انتخاب کنم نمی‌توانم. هر هفته هم با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.