سرمربی تیم پدیده خراسان گفت: خوشحالم که توانستیم تیم قهرمان ایران را تحت فشار بگذاریم و ما لیاقت پیروزی در مقابل فولاد خوزستان را داشتیم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا مرزبان عصر امروز پس از تساوی بدون گل تیمش در مقابل فولاد خوزستان گفت: برنامه‌ای که در ذهن بنده بود که بتوانیم تا نیم فصل ۳۰ امتیاز داشته باشیم هنوز محقق نشده و با امتیاز بازی امروز ما ۱۸ امتیازی شدیم و امیدوارم بتوانیم در بازی با ذوب آهن به امتیازی که مدنظرمان بوده است در نیم فصل دست یابیم.

وی با اشاره به هوای سرد امروز مشهد گفت: فکر می‌کنم سرمای هوا و باد شدیدی که در ورزشگاه ثامن بود این بازی را تحت تأثیر قرار داد.

مرزبان گفت: تیم فولاد به غیر از دو موقعیت که آن دو موقعیت را نیز در واقع خودمان به آنها دادیم موقعیت دیگری نداشت. اما تیم ما نیز با وجود موقعیت‌های بسیار خوبی که داشت نتوانست از فرصت‌های بدست آمده استفاده کند.

وی افزود: خوشحالم که توانستیم تیم قهرمان ایران را تحت فشار بگذاریم و ما لیاقت پیروزی در مقابل فولاد خوزستان را داشتیم.

سرمربی تیم پدیده خراسان با بیان اینکه از بازی برخی بازیکنانم راضی نبودم ابراز کرد: به عنوان مثال بنده امروز به هیچ عنوان از عملکرد کیوان امراهی راضی نبودم.

وی همچنین با اشاره به کیفیت زمین چمن مجموعه ورزشی ثامن گفت: یکی از بازیکنانم به من گفت زمین چمن خراب شده و بنده معتقدم این زمین حیثیت فوتبال مشهد است و اگر قرار باشد کیفیت نداشته باشد کار ما را سخت‌تر می‌کند.

مرزبان همچنین با اشاره به نحوه قضاوت بازی این دیدار گفت: بنده به یک صحنه از بازی شک دارم و فکر می‌کنم آن صحنه آفساید نبود اما داور آفساید گرفت.

گفتنی است بازی تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز در زمین چمن مجموعه ثامن(ع) مشهد برگزار شد که دو تیم در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.