هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: به عبدالله ویسی بابت اینکه از عملکردم راضی نباشد حق می‌دهم.
ایمان با صفا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه نامش در لیستی قرار گرفته که اگر طی دو هفته آینده عملکرد خوبی نداشته باشد در لیست فروش قرار می‌گیرد، عنوان کرد: روز اولی که به استقلال خوزستان آمدم با نظر شخصی عبدالله ویسی قرارداد بستم.قبل از شروع فصل و در اردوی ترکیه روی بدشانسی مصدوم شدم و این در حالی بود که ویسی به خاطر نیاز تیم روی من حساب کرده بود.

وی افزود: با وجود درد دو هفته تمرین کردم، بعد از بازی مقابل استقلال و نفت تهران این درد به کمرم زد و اجازه بازی را از من گرفت و این در حالی بود که تنها بازیکنی که در تیم می‌توانست در آن پست بازی کند، من بودم. روند خوبی پیش رویم بود اما این مصدومیت کار را برایم سخت کرد علاوه بر اینکه می‌خواستم برای تیم مفید باشم ارائه عملکرد خوب برای آینده خودم هم خوب بود اما خواست خدا این بود که این مصدومیت به وجود بیاید و متأسفانه آنطور که باید نشد.

هافبک استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند طی دو هفته جاری عملکرد خوبی داشته باشد تا نظر کادر فنی را جلب کند، اظهار داشت: همان‌طور که توانستم اعتماد کادر فنی را جلب کنم می‌توانم در این دو هفته باز هم با عملکرد خوبی که ارائه می‌دهم نظر ویسی را جلب کنم. اگر مصدوم نمی‌شدم این شرایط پیش نمی‌آمد. من در دو بازی مقابل راه‌آهن و صبای قم آسیب‌دیده نبودم که می‌توانیم شرایط تیم را در آن مسابقات بررسی کنیم. در این وضعیت به ویسی حق می‌دهم و امیدوارم در دو بازی آینده عملکرد خوبی داشته باشم.

باصفا در رابطه با اینکه آیا از قرار گرفتن نامش در این لیست ناراحت است، عنوان کرد: ۱۰۰درصد این مسئله ناراحتی دارد اما وقتی باشگاه در یک پست یک بازیکن گرفته و نفر دومی ندارد و به هر دلیلی شما نمی‌توانید عملکرد خوبی ارائه دهید، ناراحت می‌شوید. باشگاه حق دارد و به خاطر یک نفر نمی‌توان تیم را دچار مشکل کرد. ناراحتی من به خاطر برآورده نشدن توقع باشگاه است و دوست دارم همواره پتانسیل بالایی از خود به معرض نمایش بگذارم. امیدوارم در دو بازی آینده این مشکل برطرف شود.

وی در پایان در مورد دیدار سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: سایپا تیم منسجم و خوبی است و مربی قوی‌ای دارد. عملکرد این تیم را به صورت دست و پا شکسته دنبال کردم، بدون شک بازی سختی در پیش داریم و نیاز مبرم به کسب ۶ امتیاز پیش رو داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.