سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت گفت: با نفوذی که سرپرست دانشگاه آزاد در داوری داشت گل صددرصد ما را مردود اعلام کردند.
معصومه جهان‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: درباره این مسابقه باید از داوران بپرسید که چطور فدراسیون فوتبال برای تیم تهرانی دو داور تهرانی انتخاب کرده است. در این دیدار گل پنالتی ما را قبول نکردند در حالی که داور دوم مسابقه و همچنین تماشاگران حاضر در سالن به اتفاق اعلام کردند این پنالتی گل است.

وی ادامه داد: بعد از اعتراض سرپرست تیم دانشگاه آزاد که خودش رئیس کمیته داوران استان تهران است این گل مردود اعلام شد. با این شرایط بازیکنان من روحیه‌شان را از دست دادند و من هم تیم را بیرون کشیدم. کجای این داوری قضاوت عادلانه است؟ حاضرم فیلم بازی را برایتان بفرستم تا ببینید که چه گل زیبایی در طاق دروازه حریف قرار گرفت و مردود اعلام شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با بیان اینکه نتیجه اعتراضات شاید چیزی جز محرومیت داور نباشد، اظهار داشت: دیگر این ۳ امتیاز برای ما برنمی‌گردد. چطور وقتی من اعتراض می‌کنم می‌گویند در کمیته انضباطی مطرح می‌کنیم، اما سرپرست دانشگاه آزاد اعتراض می‌کند گل را مردود اعلام می‌کنند؟ داوران از دوربین میزبان فیلم را نگاه کردند گفتند چیزی مشخص نیست، اما حاضر نشدند از دوربین ما این فیلم را نگاه کنند و گفتند مگر مسابقه کشتی یا والیبال است که چنین کاری انجام دهیم.

جهان‌چی ادامه داد: شما اگر این فیلم را به یک نفر در خیابان نشان دهید تایید می‌کند این ضربه وارد دروازه شده است. نمی‌دانم چرا برای این مسابقه داور تهرانی انتخاب کرده‌اند حرف هم بزنم تهدید به کمیته انضباطی می‌کنند. مگر در بازی با قزوین که نسیمه غلامی به ناحق کارت گرفت اعتراض کردم جواب داد؟ مگر در بازی با نفت به اشتباه گل زدند و اعتراض کردم کسی جواب داد؟ چرا تبعیض قائل می‌شوند؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت با بیان اینکه با این شکست اسپانسر خوبی را از دست داده، خاطرنشان کرد: ما ۱۰ سال است که با اسم‌های مختلف تیم داشته‌ایم، اما دانشگاه آزاد امتیاز خریده به لیگ آمده و حالا با نفوذ یک نفر می‌خواهد تیم را بالا بکشد. اگر می‌بردم اسپانسر قوی قرار بود از ما حمایت کند اما حالا عقب کشیده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.