کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه فاش کرد که در زمان هدایت یوونتوس قصد داشته ستاره آرژانتینی بارسلونا را به صورت قرضی جذب کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو کاپلو در گفت‌و‌گویی با یک شبکه رادیویی اسپانیا فاش کرد که یک بار در جریان یک مسابقه از فرانک ریکارد خواست که مسی را به صورت قرضی به یوونتوس بفرستد.

کاپلو اظهار داشت: کاملا درست است که از ریکارد خواستم که اگر امکان دارد مسی را به صورت قرضی به یوونتوس بفرستد. وقتی بازی برای یک دقیقه متوقف شد، به سمت ریکارد رفتم و به او گفتم تو نمی‌توانی از مسی بازی بگیرید زیرا همین حالا سه بازیکن خارجی داری. چرا نمی‌ گذاری من یک سال او را در اختیار داشته باشم؟ ریکارد هم پاسخ داد: قصد داریم این شرایط را در سه، چهار ماه آینده اصلاح کنیم و به همین دلیل نمی‌توانم این کار را بکنم. ارزش مدافعانم را می‌دانستم و می‌توانستم ببینم که مسی کارهایی انجام می‌دهد که سایر بازیکنان انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: نیمار بازیکن بزرگی است اما نمی‌توانم بازیکنانی را تحمل کنم که خودشان را هر بار که بازیکنی با آنها برخورد می‌کند، به روی زمین می‌اندازند. په‌په هم همین کار را می‌کند. وقتی در حال پیروزی هستند و بازیکنی با آنها برخورد می‌کند، خودشان را به روی زمین می‌اندازند. من این رفتار را دوست ندارم. روح بازی در انگلیس را دوست دارم که دویدن، جنگیدن و نیفتادن بر روی زمین است. همان طور که انگلیسی‌ها می‌گویند: «شیرجه نرفتن» را دوست دارم. از سوی دیگر مسی با وجود تمام برخوردهایی که رویش صورت می‌گیرد، هرگز خودش را نمی‌اندازد. او بازیکنی است که تحسینش می‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه خاطرنشان کرد: از نظر من بهترین تیم اروپا رئال مادرید است. مهاجمان آنها سرعت و مهارت فراوانی دارند و امسال خط دفاعی بسیار بهتری دارند. بایرن‌مونیخ نیز تیم خوبی است اما مادرید بهتر است. چلسی خطرناک است زیرا تشنه موفقیت است. آنها می‌جنگند، می‌دوند و توانایی‌های زیادی دارند. دیگو کاستا بازیکنی است که آنها در خط حمله کم داشتند. چلسی همچنین دروازه‌بان بزرگی دارد. از نظر من احتمالا بارسا جز چهار تیم برتر مسابقات خواهد بود اما عملکرد آنها به مدیریت سه مهاجمشان از سوی انریکه بستگی دارد.

وی اضافه کرد: کریستیانو رونالدو و مسی دو بازیکن خارق‌العاده هستند اما با هم تفاوت دارند. کریستیانو بازیکن قدرتمندی است که تکنیک خوبی دارد اما مهارت تکنیکی ناب مسی را ندارد. بازی کردن مقابل بازیکنی مثل مسی کار سختی است.

کاپلو گفت: ماسکرانو در ال‌کلاسیکو نگذاشت که مادرید پنج گل بزند؛ او مانع از به ثمر رسیدن دو یا سه گل شد. بارسا در نیمه اول عالی بازی کرد اما در نیمه دوم مادرید تیم برتر بود. در حال حاضر بین دو تیم تفاوت‌هایی وجود دارد زیرا مادرید تعادل بیشتری در زمین دارد و بارسلونا از این تعادل بی‌بهره است.

وی تأکید کرد: مسی، نیمار و سوارز می‌توانند هماهنگ باشند اما این بستگی به این دارد که مسی کجا بازی کند. او باید به دروازه نزدیک‌تر باشد. لوئیس سوارز بازیکنی است که در صورتی که در جناحین بازی کند تنها ۶۰ درصد از توانایی‌هایش را نشان می‌دهد. سوارز به زمان نیاز دارد زیرا چهار ماه از فوتبال دور بوده و بازیکنی است که گل می‌زند و می‌تواند نتیجه یک بازی را رقم بزند. اگر لوئیس انریکه فرمول صحیح را پیدا کند، خط حمله این تیم می‌تواند گل‌های زیادی بزند.

کاپلو ادامه داد: این حواشی را پیرامون شرایط دروازه‌بان‌ها در رئال مادرید درک نمی‌کنم. کاسیاس دروازه‌بان فوق‌العاده‌ای است و مانند همه بازیکنان در شرایط بدی قرار گرفته است. مسی نیز زمانی در این شرایط قرار داشت. باید ارزش یک بازیکن را بدانید و به او کمک کنید که زمان‌های سخت را پشت سر بگذارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.