سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش در مصاف با حریف دسته سومی خود در جام حذفی اسپانیا حرف‌های اخیر خود را درباره رئیس فیفا تصحیح کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی ۴ بر یک شاگردانش برابر تیم دسته سومی کورنیا در بازی رفت از دور سوم جام حذفی اسپانیا به تمجید از عملکرد آنها پرداخت و گفت: بازی تیم من خوب بود و ما این مسابقه را کاملاً جدی گرفته بودیم. بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند نمایش تماشایی ارائه کردند و باید به خودشان به خاطر ارائه چنین عملکردی افتخار کنند. کورنیا هم البته بازی خوبی انجام داد و شایسته گلزنی در این بازی بود. بازیکنان این تیم واقعاً تلاش کردند و جنگیدند. جو ورزشگاه عالی بود و تماشاگران زیادی ما را تشویق می‌کردند.

در پیروزی قاطع رئال مادرید برابر کورنیا، ایسکو، هافبک اسپانیایی کهکشانی‌ها بار دیگر توانایی‌های خود را به رخ کشید. او که در ال‌کلاسیکوی شنبه شب هم فوق‌العاده ظاهر شد و مورد تمجید قرار گرفت این بار هم از سوی کارلتو تحسین شد.

آنچلوتی اظهار داشت: ایسکو بازیکنی فوق‌العاده است و محبوب هواداران. موتور او روشن شده است، در سراسر میدان حرکت می‌کند و فکر می‌کنم در بهترین فرم خود از زمان پیوستن‌اش به رئال مادرید قرار دارد. امیدواریم که بتواند همین فرم را حفظ کند.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره سیستم بازی تیمش درخانه کورنیا هم عنوان کرد: ۲-۴-۴ سیستمی است که ما در اکثر بازی‌هایی که در آن به دنبال حفظ توپ نیستیم، از آن استفاده می‌کنیم. در این بازی هم ما به خوبی با توپ کار می‌کردیم. معمولاً زمانی که با بازی مبتنی بر حفظ توپ کار می‌کنیم یک مهره هجومی بیشتر داریم. این سیستم به ما اجازه می‌دهد که حریف را بیشتر تحت فشار قرار دهیم.

آنچلوتی اخیراً از سپ بلاتر، رئیس فیفا که گفته است توپ طلای امسال باید به یک بازیکن آلمانی برسد، انتقاد کرد که این اتفاق مورد توجه ویژه رسانه‌ها قرار گرفت و برخی از آنها حتی به نقل از کارلتو نوشته‌اند که بستن دهان بلاتر غیرممکن است.

آنچلوتی اما معتقد است که در این بین سوء تفاهم پیش آمده است. او گفت: لازم می‌بینیم که حرف‌هایم را طور دیگری بیان کنم. سؤالی که از من پرسیده شد خیلی واضح نبود. بلاتر خواستار رسیدن توپ طلا به مانول نویر (دروازه‌بان تیم ملی آلمان) نشده بود بلکه منظورش توپ طلای جام جهانی ۲۰۱۴ بود که من خودم هم با او موافقم. از همین رو من باید چیزهایی را که گفته‌ام، تصحیح کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.