سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: این نوع مطرح شدن نام یک مربی برای هدایت تیم ملی امید ناخودآگاه ذهن او را به سمت دیگری می‌برد.
رحیم ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مطرح شدن نام علیرضا منصوریان به عنوان یکی از گزینه‌های مربیگری تیم ملی امید عنوان کرد: در این ارتباط هیچ صحبتی با باشگاه نشده است. اگر نظر مسئولان روی منصوریان است باید از طریق سازمان لیگ نامه‌ای به باشگاه داده شود تا آن وقت مسئولان باشگاه در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

وی افزود: منصوریان سرمربی نفت است و ما از عملکرد او کاملا راضی هستیم. از شرایط تیم رضایت کافی داریم و اگر چنانچه فدراسیون او را بخواهد باید این مسئله به ما اعلام شود تا در این مورد تصمیم‌گیری کنیم.

سرپرست نفت تهران در رابطه با اینکه آیا اینگونه مطرح شدن اسامی مربیان باعث نمی‌شود تمرکز باشگاه به هم بخورد خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم این مسئله باعث بر هم خوردن تمرکز سرمربی ما می‌شود اما اکنون شرایط لیگ بسیار حساس است. ما مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را نیز در پیش داریم. به هر حال هرچند نام منصوریان در کنار نام چند مربی دیگر مطرح شده اما اگر این مسئله قطعی شد باید ابتدابه باشگاه اعلام شود تا سپس در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم. اینگونه مطرح شدن نام یک مربی در بر هم خوردن تمرکز او بی‌تاثیر نیست و به هر حال انسان ناخودآگاه فکرش به این مسئله معطوف می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.