سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: انصاف نیست بگویند ماهان تندیس تمام شده، البته هر کسی نظر خودش را دارد.
امیر شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی روز گذشته تیمش مقابل حفاری اهواز گفت: بازی خیلی سنگینی‌ بود. به بچه‌ها گفته بودم که نباید گل بخورند که متاسفانه در جریان بازی گل خوردیم و وقتی خواستیم جبران کنیم،‌ گل دوم را دریافت کردیم. نیمه اول تیم مقابل بهتر بود و با توپ‌گردانی، ما را دواندند. در نیمه دوم بازی را به دست گرفتیم و بازی مساوی شد. مسابقه از سطح بالایی برخوردار بود حیف شد که برنده‌ای نداشت.

وی ادامه داد: این دیدار دو تیم جوان مقابل هم بود و این نشاندهنده پویایی لیگ است. باید بیشتر به جوانان توجه شود. ما زمینه خوبی برای استفاده از جوانان داریم به شرطی که مسئولان توجه و درک بیشتری روی این موضوع داشته باشند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که برخی ادعا می‌کنند ترمز ماهان تندیس کشیده شده و این تیم دیگر در دور برد نیست، خاطرنشان کرد: نه این حرف‌ها نیست. چند هفته از لیگ گذشته و همه حریفان‌شان را آنالیز کرده‌اند. همه می‌خواهند ببرند. شرایط هفته به هفته سخت‌تر می‌شود. باید بیشتر زحمت کشید. تازه از نیم‌فصل دوم جنگ مربیان است و کار سخت‌تر هم می‌شود. انصاف نیست که بگویند ماهان تندیس تمام شده، البته هر کسی نظر خودش را دارد و ایرادی ندارد. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. تاسیسات هم دو باخت داشت و خیلی‌ها گفتند این تیم تمام شد اما اینطور نشد و تاسیسات بالا آمد. این طبیعت فوتسال است.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس در مورد اینکه فاصله مس سونگون با تیمش کم شده، تاکید کرد: مس هم زحمت کشیده،‌ تاسیسات هم در رده سوم قرار گرفته، گیتی‌پسند دوباره جزو مدعیان آمده و دبیری هم می‌تواند دوباره در رده‌های بالا قرار بگیرد. فرش‌آرا هم همین شرایط را دارد. لیگ امسال هفت هشت تیم مدعی دارد و فقط ما مدعی نیستیم. روز گذشته هم گفتم که شک نکنید که جدول دست به دست می‌شود و اینطور نیست که همیشه بالا بمانیم، شاید در صدر باشیم و شاید هم نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.