تیم وردربرمن در دیداری خانگی مغلوب اف سی کلن شد تا همچنان در حسرت رسیدن به نخستین پیروزی‌اش در فصل جاری بوندس‌لیگا بماند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان شب گذشته (جمعه) با انجام یک دیدار آغاز شد که طی آن تیم اف‌سی کلن اولین پیروز این هفته لقب گرفت.

در نخستین بازی هفته نهم تیم فوتبال وردربرمن در حالی‌که در وزراستادیون پذیرای اف‌سی کلن بود با نتیجه یک بر صفر مغلوب میهمان خود شد. تک‌گل این بازی را آنتونی اوجاه در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند تا کلن با این برد ۱۲ امتیازی شود و به مکان نهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کند. وردربرمن نیز همچنان با چهار امتیاز در رده آخر جدل رده‌بندی این رقابت‌ها جای دارد و در حسرت کسب نخستین پیروزی خود است.

هفته نهم بوندس‌لیگا عصر امروز و امشب (شنبه) با دیدارهایی به شرح زیر پیگری خواهد شد:

آگزبورگ - فرایبورگ بورسیا دورتموند - هانوفر اینتراخت فرانکفورت - اشتوتگارت هرتابرلین - هامبورگ هوفنهایم - پادربورن بایرلورکوزن - شالکه

پرونده این هفته از این رقابت‌ها فردا (یکشنبه) با دو دیدار بسته خواهد شد. در نخستین بازی ولفسبورگ در خانه‌اش پذیرای ماینتس است و در آخرین جدال هفته بورسیا مونشن‌گلادباخ از بایرن‌مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی پذیرایی خواهد کرد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی سطح اول فوتبال باشگاه‌های آلمان بایرن مونیخ با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بورسیا مونشن گلادباخ و ماینتس به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز جایگاه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.