سرپرست تیم فوتبال راه آهن می‌گوید این تیم به خاطر پیروزی بر سپاهان با روحیه خوب مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

بهنام ابوالقاسم‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم مقابل سپاهان یک بازی منطقی و هوشمندانه به نمایش بگذاریم و پیروز میدان باشیم. مدتی بود بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم و به خاطر همین موضوع نتایج خوبی را کسب نمی‌کردیم. درصدد بودیم یک بازیکن خارجی هم جذب کنیم که این اتفاق رخ نداد اما خدا را شکر هادی نورمحمدی و ابراهیم کریمی که مدافعان ما هستند از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌اند و به جمع ما اضافه شده‌اند.

وی افزود: اردویی که در کیش برگزار کردیم تاثیر مثبتی روی آمادگی تیم ما گذاشت. ما بعد از آن اردو روند خوبی را طی کردیم و توانستیم دو پیروزی خوب مقابل سپاهان و پاس همدان کسب کنیم. ما حتی مقابل سپاهان فرصت‌های زیاد گلزنی را نیز از دست دادیم و اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد سه، چهار گل به راحتی به سپاهان می‌زدیم.

ابوالقاسم‌پور به اتفاقات حاشیه‌ای دیدار راه اهن برابر استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: واقعا اتفاقات بدی در اهواز رخ داد. باشگاه ما باشگاهی است که به مسائل اخلاقی اهمیت زیادی می‌دهد. خود آقای استیلی هم همیشه از نظر مسائل اخلاقی زبانزد عام و خاص بوده‌اند اما اتفاقاتی افتاد که نباید می‌افتاد. عابدزاده هم حرکت اشتباهی را انجام داد و ما هم به خاطر اینکه می‌دانستیم کار عابدزاده اشتباه بوده دیگر به کمیته انضباطی اعتراض نکردیم و رای آن‌ها را کامل قبول کردیم.

وی درباره بازی راه آهن مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز به ایسنا گفت: جام حذفی فرصتی است تا با دو، سه بازی به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. ما حساب ویژه‌ای روی این بازی‌ها باز کرده‌ایم. با توجه به اینکه مقابل سپاهان هم پیروز شدیم بازیکنان ما از روحیه و انگیزه بالایی برخوردارند تا پرسپولیس را شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم. مطمئن باشید ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و می‌توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی درباره اینکه بهروان گفته بود از سال بعد می‌خواهد جام حذفی را به صورت رفت و برگشت برگزار کند، گفت:‌ این کار خوبی است چون تیم‌هایی که با هم بازی می‌کنند، فرصت میزبانی را دارند و می‌توانند از حضور هواداران‌شان استفاده کنند. معتقدم این کار می‌تواند به جام حذفی ارزش بیشتری بدهد.

سرپرست تیم راه آهن در پایان درباره آخرین وضعیت مالکیت باشگاه راه آهن نیز گفت: قبل از هر چیز از نمایندگان دادستان و شخص جعفر دولت‌آبادی کمال تشکر را دارم زیرا آن‌ها تا الان با ما همکاری لازم را داشته‌اند و هر نامه یا کار اداری داشته‌ایم برای ما انجام داده‌اند. حل مشکل مالکیتی باشگاه روند طولانی را طی کرده است و ما منتظریم هرچه زودتر مشکلات حل شود. شنیده‌ام مسئولان AFC قرار است در آینده نزدیک به ایران بیایند و به خاطر همین موضوع آقای تاج قرار است جلسه‌ای را با نمایندگان AFC بگذارد تا درباره مشکلات مالکیت صحبت کنند. اگر مشکلات مالکیت حل نشود ممکن است برای باشگاه ما یا فوتبال ایران مشکلاتی به وجود بیاید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.