کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: تیم ایران به عنوان یک تیم تاکتیک‌پذیر و مستعد در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا معرفی شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی قنبرپور درباره مدت زمان فعالیتش در تیم‌های ملی در رده پایه به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: از چهار سال و نیم پیش و از رده سنی زیر ۱۴ سال فعالیت خود را در فدراسیون آغاز کردم و در فستیوال آسیایی این رده در همدان به عنوان قهرمانی رسیدیم. در ادامه، فعالیتم را در رده زیر ۱۳ سال دنبال کردم و در فستیوال آسیایی این رده هم که به میزبانی یزد برگزار شد، توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

وی افزود: در سال‌های بعد بدنه اصلی تیم نوجوانان با حدود ۱۵ بازیکن از همان تیمی که داشتیم تشکیل شد و توسط علی دوستی‌مهر که در آن زمان سرمربیگری تیم نوجوانان را برعهده داشت، توانست به جام جهانی صعود کند که حضور بازیکنانم در آن تیم باعث مباهات من است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با بیان اینکه رده نوجوانان سومین رده‌ای بود که فعالیتم را در آن آغاز کردم، اظهار داشت: در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در پاکستان به عنوان تیم اول گروه‌مان، به مرحله نهایی مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا تایلند صعود کردیم. به طور کلی در تمامی تورنمنت‌های برون‌مرزی جزو مدعیان کسب مقام قهرمانی بودیم و مقام نایب قهرمانی کمترین دستاورد ما در تورنمنت‌ها بود. در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان تایلند هم با نشان دادن شایستگی خود توانستیم به عنوان تیم اول از مرحله گروهی به دور بعد صعود کنیم.

قنبرپور با اشاره به حذف تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، یادآور شد: در ادامه راه شانس با ما یار نبود و در نهایت پس از باخت به کره‌شمالی در ضربات پنالتی از مسابقات خارج شدیم. این موضوع به هیچ عنوان از شایستگی‌های بازیکنان تیم کم نمی‌کند، چراکه به گفته کارشناسان حاضر در این مسابقات تیم ایران به عنوان یک تیم تاکتیک‌پذیر و مستعد معرفی شد و چهار بازیکن ما به عنوان نفرات تیم منتخب آسیا در این رده انتخاب شدند که این موضوع باعث افتخارم است.

وی با تأکید بر اینکه چهار سال و نیم در فدراسیون فعالیت داشته است، گفت: از این بابت که در دوره مدیریت علی کفاشیان در این فدراسیون حضور داشتم بسیار خوشحالم و این امر جزو افتخاراتم است. در مدت زمان حضورم، همه چیز در فدراسیون با تعامل و همدلی انجام شده است. امیدوارم هر کس وارد این فدراسیون می‌شود و فعالیت خود را در هر بخشی و هر تیمی آغاز می‌کند تا انتها موفق باشد و در نهایت برای این خانواده فوتبال آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال نوجوانان تصریح کرد: باید از همه پرسنل و مسئولان فدراسیون فوتبال که بنده حقیر را در این مدت تحمل کردند، تشکر کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. البته جا دارد از کادر فنی تیم نوجوانان هم در این مدت تشکر کرده و به آنها خسته نباشید بگویم، چرا که از هیچ تلاشی فروگذار نبودند و تمام سعی و تلاش خود را در زمینه حمایت از تیم ملی انجام دادند. از اینکه با وجدان راحت کار خود را به پایان رساندم بسیار خرسند و آسوده خاطر هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.