لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های مس سونگون و دبیری تبریز وارد هفته نهم می‌شود.
به گزارش ایسنا، نهمین هفته لیگ برتر فوتسال از فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری یک دیدار میان تیم‌های مس سونگون رده دومی و دبیری تبریز، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آغاز می‌شود. مس با هدایت اسماعیل تقی‌پور تا اینجای کار عملکرد خوبی از خود نشان داده و در میان مدعیان لیگ پس از ماهان در رده دوم جای دارد. دبیری تبریز هم با هدایت حسن‌زاده که به تازگی جانشین حسین شمس شد، در دیدار هفته گذشته موفق شد فردوسی مشهد را از پیش رو بردارد تا با ۱۳ امتیاز از ۸ بازی در رده پنجم جدول قرار گیرد.
شش بازی باقیمانده این هفته روز جمعه برگزار می‌شود که در مهم‌ترین دیدارها ماهان تندیس صدرنشین که سرانجام پس از هفت پیروزی در هفته هشتم مغلوب تیم قعر جدولی شهرداری ساوه شد، میزبان ملی حفاری است. منصوری قرچک و فرش‌آرا نیز دیگر بازی حساس این هفته را برگزار می‌کنند.
گیتی‌پسند اصفهان نیز که این روزها حال و روز خوبی ندارد و استعفای محمد کشاورز، مربی - بازیکن این تیم مورد قبول مسئولانش قرار نگرفت به مصاف میثاق می‌رود.
برنامه دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتسال به ترتیب زیر است:
پنج‌شنبه
مس سونگون - دبیری تبریز
جمعه
شهیدمنصوری قرچک - فرش‌آرا مشهد
تاسیسات دریایی تهران - مقاومت البرز
میثاق تهران - گیتی‌پسند اصفهان
پایاسازه تبریز - شهرداری ساوه
فردوسی مشهد - شهروند ساری
ماهان تندیس قم - حفاری اهواز
در پایان هفته هشتم لیگ برتر فوتسال ماهان تندیس قم با ۲۱ امتیاز در صدر قرار دارد. مس سونگون ورزقان و تاسیسات دریایی تهران نیز به ترتیب با ۱۷ و ۱۵ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.