مربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید مقابل پرسپولیس با هوش و فداکارانه بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی با پرسپولیس را کسب کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، در ابتدای نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و سایپا فرهاد پورغلامی به جای مجید جلالی روبه‌روی خبرنگاران حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: فکر می‌کنم بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است و هر دو تیم خواهان سه امتیاز هستند. ما می‌خواهیم بازی زیبا همراه با نتیجه داشته باشیم. روند فوتبالی ما خیلی خوب و بد و همانطور که پیش‌بینی کردیم پیشرفت داشته‌ایم. بازی زیبا و خوب یکی از اهداف مهم سایپا است. پرسپولیس هم بازیکنان خوب و خلاق زیادی دارد و ما باید مقابل آنها باهوش و فداکارانه بازی کنیم تا سه امتیاز را بگیریم تا بتوانیم به جدول برگردیم.

وی درباره بازیکنان مصدوم و محروم سایپا برای بازی فردا مقابل پرسپولیس هم اظهار داشت: روزبه شاهعلی دوست، سجاد مشکل‌پور و مسعود ابراهیم‌زاده مصدومان ما هستند اما خوشبختانه بازیکن محروم نداریم.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص ترافیک خط حمله این تیم هم تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان همگی به هم نزدیک شدند و انتخاب یازده بازیکن و به خصوص خط حمله سخت است و اینکه بازیکنان چنین شرایطی دارند که همگی می‌توانند در ترکیب اصلی باشند برای هر تیمی ایده‌آل است و این توانایی تیم را نشان می‌دهد اما باید بدانید که بازی‌ها فشرده است و ما ۵ روز دیگر باید مقابل تراکتورسازی بازی کنیم و باید کاری کنیم تا نیروهایمان تقسیم شود چراکه هرچه نیروهای‌مان را تقسیم کنیم کار برای ما راحت‌تر خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.