جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در مورد تیم ملی امید و ناکامی های آن برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان این جلسه حبیب کاشانی مدیر تیم امید در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که تصمیم گیری در مورد تیم امید تا ۴۸ ساعت دیگر انجام می شود. او البته این را هم گفت که نظر خودش، حضور مربی ایرانی در راس کادر فنی این تیم است.

همچنین سرپرست کمیته فنی هم در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره جزییات جلسه امروز این کمیته به نکاتی اشاره کرد.سید هادی آیت الهی گفت: این جلسه درخصوص بررسی وضعیت تیم ملی امید و وضعیت عملکرد کادر فنی این تیم برگزار شد که بر اساس آن مقرر شد با توجه به گزارشی که سرمربی تیم ملی امید ارائه کرده و همینطور صحبت های اعضای کمیته فنی، پس از بررسی نقاط مثبت و منفی ظرف ۴۸ساعت آینده این کمیته نظر خود را درباره تغییر در شرایط این تیم اعلام کند. بنابر این روز سه شنبه تصمیم نهایی درباره این تیم گرفته خواهد شد.

نایب رییس اول فدراسیون ادامه داد: در این جلسه که حبیب کاشانی هم حضور داشت نقطه نظرات خود را بیان کرد از جمله گزارشی درباره نشست روز گذشته وی با ریاست کمیته ملی المپیک ارائه شد. بطور کل جلسه بسیار خوبی بود و به نظرم به نفع فوتبال کشور خواهد بود. بحث اصلی منافع ملی ایران است و هدف ما فراهم آوردم شرایطی است که طی آن تیم های ملی ما رضایت مردم و فوتبال دوستان را جلب کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.