سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اینکه شاگردانش توانسته‌اند فاصله چهار امتیازی خود را با رئال مادرید در آستانه کلاسیکو حفظ کنند، شرایطی ایده‌آل نمی‌داند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا برابر ایبار در ورزشگاه نیوکمپ که در فاصله یک هفته مانده به اولین ال‌کلاسیکوی فصل، اختلاف چهار امتیازی میان کاتالان‌های صدرنشین و رئال رده دومی را حفظ کرد، اظهار داشت: ما معمولاً روی دروازه حریف موقعیت‌های گلزنی فراوانی خلق می‌کنیم. برخی از آن اشتباهاتی را که در این بازی مرتکب شدیم، بررسی خواهیم کرد اما فراموش نکنید که ما در لیگی بازی می‌کنیم که در بالاترین سطح قرار دارد. ما در نیمه دوم باثبات‌تر از نیمه اول بازی کردیم.

انریکه در پاسخ به این سؤال که آیا اختلاف چهار امتیازی میان تیمش و کهکشانی‌ها در آستانه ال‌کلاسیکو برای کاتالان‌ها شرایط ایده‌آلی محسوب می‌شود، گفت: شرایط ایده‌آل برای من این بود که ما همین ۲۲ امتیاز را می‌داشتیم و رئال مادرید صفر امتیازی بود. این بازی سرنوشت‌ساز نخواهد بود. مثل همیشه ما با هدف کسب پیروزی به سانتیاگوبرنابئو می‌رویم، برای بهتر بودن نسبت به حریف.

سرمربی کاتالان‌ها که این هفته هم تیمش در دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با آژاکس روبه‌رو خواهد شد، افزود: در ال‌کلاسیکو همان بازی را ارائه می‌کنیم که در بازی برابر آژاکس ارائه خواهیم کرد. در حال حاضر من فقط می‌خواهم به برخی از بازیکنانم استراحت بدهم. پس از این استراحت آنها می‌توانند تمرکز روی بازی بعدی را آغاز کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.